Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til René Løweneck

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/20/2006 8:10:34 AM Forfatter:Helle

Hej Rene

Jeg har lige set det ''stormvejr'' af kritik du er blevet overfuset med i dk.erhverv - gudfaderbevars...!
Det viser med al tydelighed hvilken forskel der er på tonen i Amino og andre forums, hvor man i den grad går efte manden og ikke bolden.
Op med humøret - jeres initiativ er superfint og jeg ønsker jer alt godt!
mvh
Helle

 
Ja, det er sørgeligt at voksne mennesker opfører sig sådan! Thumbs up herfra til dig dig Rene!
 
 
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Janteloven trives i stor stil i dette vidunderlige land... Vor h**** b******
 
*Thums up* til dig Rene for at starte siden!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

For en god ordens skyld bør det lige nævnes, at Amino Nord ikke på nogen måde er et forsøg på at kopierer Amino - tværtimod!

Vi er en flok nordjyske Amino-brugere som har besluttet at mødes en gang i måneden in real life, og har derfor oprettet et netværk som bl.a. bakkes op af Nordjysk Iværksætter Netværk. Vores intentioner har udelukkende været, at vi i et lille lukket forum som supplement til Amino vil hjælpe hinanden til at blive bedre iværksættere, og få succes med det vi laver. Det er måske ikke alt man vil dele med andre på et åbent forum som Amino, hvor gud og hver mand (anonymt) kan læse med.
 
mvh Carsten
 
Amino Nord medlem
 
 
 
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/20/2006 9:00:23 AM Forfatter: Carsten Jacobsen
Vi er en flok nordjyske Amino-brugere som har besluttet at mødes en gang i måneden in real life, og har derfor oprettet et netværk som bl.a. bakkes op af Nordjysk Iværksætter Netværk. Vores intentioner har udelukkende været, at vi i et lille lukket forum som supplement til Amino vil hjælpe hinanden til at blive bedre iværksættere, og få succes med det vi laver. Det er måske ikke alt man vil dele med andre på et åbent forum som Amino, hvor gud og hver mand (anonymt) kan læse med.

 
Jeg syntes det er fedt at i har fået sådanne et netværk op at stå og desto større er min harme over at folk opfører sig sådan overfor Rene! Jeg kunne godt ønske mig sådanne et netværk herover på Sjælland, desværre har dog ikke selv mulighed/tid for at være opstarter på noget ligenu
 
 
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritikken i den tråd er da løbet fuldstændig af sporet - for begge parter!

Der er skam kommet fornuftige og saglige kommentarer fra begge parter, men det virker som om at de overhovedet ikke læser hvad hinanden skriver...
 
Så er det blot ærgeligt at det flytter fokus fra det væsentlige.
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle !

Undskyld at jeg først svarer nu. Jeg har først lige nu set denne tråd :-(
Tak for opbakningen :-))

Og ja, der bliver gået til makronerne på UseNet ;-)) Jeg kunne især godt lide dem, der blev dødeligt fornærmet over at blive taget i, at forsøge at hacke sig ind på siden ;-))
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Der var du jo... jeg troede du var blevet skræmt helt væk! Personlig synes jeg at det mest komiske var da de gik fuldstændig i selvsving over "al den reklame" du tillader dig at have på sitet, og hvor "for dårligt det er at alle ikke får den mulighed" - og det så viser sig at være en lillebitte diskret løve i det nederste hjørne.  LOL!!

mvh
Helle
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg troede du var blevet skræmt helt væk!


Næ, man er vel en Løwe ;-))
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Apropos det Aminonord sjov, så har jeg ALDRIG nogensinde fået mail...

Ignorerer I mig?
 
Har også haft sendt en mail til den mail I opgav tidligere. Send lige noget til mig snarest på mf@refocus.dk, bitte

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)