Rockwool først, og herefter kan du godt have byggestore.dk. Til gengæld er jeg uenig i ideen med at tilføje ekstra tekst til titlen herefter.
Der er ingen ranking-gevinst i at have et nøgleord to gange. Jeg ved godt, at teksten så bliver fremhævet to gange i søgeresultatet, men det kommer til at se en anelse spammy ud.
Rockwool først, og herefter kan du godt have byggestore.dk. Til gengæld er jeg uenig i ideen med at tilføje ekstra tekst til titlen herefter.
Der er ingen ranking-gevinst i at have et nøgleord to gange. Jeg ved godt, at teksten så bliver fremhævet to gange i søgeresultatet, men det kommer til at se en anelse spammy ud.
Læg mærke til at foreslagene drejer sig om varianter af ordet, ikke gentagelser af nøjagtig samme ord. Hvis det blot var en gentagelse, ville jeg give dig ret.
Mit råd er, at du tester effekten af de forskellige titler i forhold til placering og trafik. For typisk store og kendte virksomheder, kan det være en fordel, at firmanavnet/"brandet" står først. – Her kan "brandet" have en forstærkende effekt på resten af titlen, og på den måde tiltrække flest kliks. Et eksempel på dette kunne være TDC eller Apple. For typisk lidt mindre virksomheder vil der ofte være størst effekt, når firmanavnet står til sidst i titlen.
Alt i alt er tests og effektmåling vejen til de bedste resultater. God fornøjelse med din optimering :-)