.......... Jeg mener, hvor meget kan man skrive om en citruskurv fra Alessi?
Ja hvad kan man skrive? Jeg er ikke tekstforfatter, og har intet kendskab til din slags produkter, så det er sgu svært at give et bud på, men det er jo heldigvis heller ikke min opgave
Men hvis jeg skal give 499 for en skål eller 799 for en knagerække, så vil jeg også gerne forsikres om at jeg gør et godt køb, der har større værdi end funktionaliteten af at jeg kan ligge mine appelsiner i den - for det kan jeg også i en plast-skål fra Netto.
Selv skriver du/I :
Super flot frugtskål fra Alessi i poleret rustfri stål. Skålen er dekoreret med det velkendte motiv fra Alessi - små mænd.
Det kunne jo skiftes ud med:
Med denne skål, der en en del af topdesignerne Stefano Giovannoni & Guido Venturini velkendte King-Kong serie, får du et design-produkt i høj kvalitet med det velkendte Alessi-motiv - små mænd. Den elegante italienske udformning giver dig et tidsløst produkt, der har været populært i hele europa siden starten af 80'erne og vil være det i mange år fremover.
Med dette Alessi produkt får du en skål der vil pryde dit hjem og kan med fordel stå på stuebordet som frugtskål til hverdag, eller sættes på spisebordet til middagsarrangementer. Børnene vil glædes over de tegneserieagtige figurer og deres forældre vil anerkende den gode smag dette flotte italienske produkt signalerer.
Ok denne tekst er så også langt fra perfekt, men alt info passer og er fundet ved blot at bruge 2 min på producenntens hjemmeside. Invester lidt mere tid - så er jeg sikker på at du kan få en meget skarpere og effektiv tekst.
Jeg håber det kan bruges som inspiration.
Med venlig hilsen
Morten