Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design til en lille ny

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Langt om længe har vi fået nyt design - der mangler stadig lidt rettelser, men hvad mener I overordnet om butikken? Se venligst på www.q-mi.dk

Tak for hjælpen.

Mange hilsner

Betina

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:34

Hej.

Lige et par hurtige:

Når man bruger den vertikale menu i venstre side, duer "indkøbskurv" og "til kassen" ikke. Der står godt nok at man har tilføjet div. varer til indkøbskurven, men man skal bruge den horisontale menu for at tjekke ud.

Jeg savner muligheden for at få et stort billede af produktet

Forsiden lige nu  ser lidt underlig ud. Her tænker jeg på det der starter med "Velkommen til Q-mi.. osv.) Det matcher ikke resten af sitet.

/Jacob 

Tilmeldt 3. Apr 08
Skrevet kl. 16:44

Hej Jacob,

Tak for din feed-back. Det med størrelsen på produkterne er vi med på - og det bliver også rettet, således at når man klikker på produktet, bliver det større.

Forsiden bliver også rettet til, men jeg forstår ikke helt det med indkøbskurven?

Generelt - hvordan synes du, at siden fungerer?

Mange hilsner

Betina

Tilmeldt 3. Apr 08
Skrevet kl. 16:54

Hej igen, Jacob

Nu har jeg fattet det med indkøbskurven - tak for det, du har fuldstændig ret! Det er da en fejl, som jeg straks sender videre til min tekniker.

VH.

Betina

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:07

Hej Betina.

Beklager jeg ikke kom med mere feedback. Måtte haste ud af døren.

Udover nævnte punkter, synes jeg siden er lækker og den præsenterer produkterne lækkert med flotte billeder. Måske skulle du lige have en overskrift i menuen i venstre side, der kunne hedde noget med "Produkter" el.lign.
"LIVING" er ikke så sigende.

Som skrevet er forsiden med bl.a.:

NYHED!       Fra JosephJoseph

.. ikke særlig pænt.. Rød og større font + et billede der er uskarpt? Det er det fordi det er et billede på 993X820px du har skaleret ned i html koden til 275x227px. Desuden fylder det 1056.82 KB (!!) Sørg for at behandle billeder i et rigtigt billedbehandlingsprogram (Photoshop, Gimp) inden du lægger det på nettet, og giv det det den størrelse det skal have allerede der.

Håber du kan bruge lidt af det Smile

/Jacob 

Tilmeldt 3. Apr 08
Skrevet kl. 10:01

Hej Jacob,

Tak for din feed-back. Vi er fuldstændig med på det med forsiden og billedet, der fylder for meget. Det var lidt a' la' "nu skal vi altså igang" - så hastværk er lastværk, kan man roligt konkludere :-)

God idé med overskriften "produkter".

Tak for hjælpen og din tid.

Mange hilsner

Betina

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:21

Hej Betina

For mig personligt er det ikke noget hit at der er 8 sider med 6 varer på så skal jeg sidde og vente på at den loader hvergang jeg vil bladre. Og det har jeg sgu ikke tålmodighed til og gøre. Men det er kun min mening. Man kunne vel lave noget med at vælge farve på produktet i stedet for. Men det er helt op til dig.

Ellers er det en pæn side nem og overskuelig at finde rundt på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:26

Hej

Fin butik, men umiddelbart mangler jeg et argument for hvorfor jeg skal handle hos jer? Er I billigere end andre? Større sortiment? eller?

Nå ja så skal I nok også lige tjekke sitet for stavefejl :) fx står der under produktet "los Romeo T1". Eskslusiv. Du mener vel Eksklusiv? :)

Og så undrer det mig altså igen og igen hvorfor folk ikke gør mere ud af produktbeskrivelserne??? Det gælder jo om at sælge varen, så hvorfor kun skrive de kedlige detaljer som fysiske dimensioner etc.? Jeg ville personligt skrive nogle bedre tekster. Kig fx på www.wubi.dk De sælger godt nok slips, men jeg synes alligevel det er et godt eksempel til at illustrere effekten af gode tekster. Det kunne mange lære noget af.

Hilsen Morten 

Tilmeldt 3. Apr 08
Skrevet kl. 10:07

Hej Morten,

Tak for din tilbagemelding - specielt det med stavefejl! Jeg har selv svært ved at kapere, når jeg finder stavefejl på andre web-shops, så det er selvfølgelig rettet nu.

Det er klart, at man skal handle hos os, fordi vi har samlet et godt udvalg af designprodukter, og jeg er ved at forfatte en ny forsidetekst.

Mht. produktbeskrivelser er jeg til dels enig. Jeg synes, at vi på de fleste produkter har beskrevet mere end de kedelige detaljer, men jeg er med på, at der er nogle korte nogen indimellem. Jeg mener, hvor meget kan man skrive om en citruskurv fra Alessi?

Endnu en gang tak for dit input, som jeg helt sikkert vil arbejde videre med.

Hilsen

Betina

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Q-mi:

.......... Jeg mener, hvor meget kan man skrive om en citruskurv fra Alessi?

Ja hvad kan man skrive? Jeg er ikke tekstforfatter, og har intet kendskab til din slags produkter, så det er sgu svært at give et bud på, men det er jo heldigvis heller ikke min opgave Stick out tongue Men hvis jeg skal give 499 for en skål eller 799 for en knagerække, så vil jeg også gerne forsikres om at jeg gør et godt køb, der har større værdi end funktionaliteten af at jeg kan ligge mine appelsiner i den - for det kan jeg også i en plast-skål fra Netto.

Selv skriver du/I :

Super flot frugtskål fra Alessi i poleret rustfri stål. Skålen er dekoreret med det velkendte motiv fra Alessi - små mænd.

Det kunne jo skiftes ud med:

Flot og elegant skål i poleret rustfri stål fra det italienske designhus Alessi. 

Med denne skål, der en en del af topdesignerne Stefano Giovannoni & Guido Venturini velkendte King-Kong serie, får du et design-produkt i høj kvalitet med det velkendte Alessi-motiv - små mænd. Den elegante italienske udformning giver dig et tidsløst produkt, der har været populært i hele europa siden starten af 80'erne og vil være det i mange år fremover.

Med dette Alessi produkt får du en skål der vil pryde dit hjem og kan med fordel stå på stuebordet som frugtskål til hverdag, eller sættes på spisebordet til middagsarrangementer. Børnene vil glædes over de tegneserieagtige figurer og deres forældre vil anerkende den gode smag dette flotte italienske produkt signalerer.

Ok denne tekst er så også langt fra perfekt, men alt info passer og er fundet ved blot at bruge 2 min på producenntens hjemmeside. Invester lidt mere tid - så er jeg sikker på at du kan få en meget skarpere og effektiv tekst.

Jeg håber det kan bruges som inspiration.

Med venlig hilsen

Morten

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)