Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS m. Kalender

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have et cms-site med en kalender, som kan vedligeholdes af flere brugere på flere niveauer.
Der skal desuden være plads til nyheder og evt. senere debatforum.
Senere vil jeg måske gerne kunne bruge andre moduler.

Hvem laver det til mig - hvor godt og hvor billigt.

mvh Hans
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:44

Jeg vil ike anbefale dig at blande debatforum og CMS sammen af den simple årsag at jeg aldrig har set en samlet løsning der er god nok. Der er flere glimrende open source forumsystemer som du bør vælge uafhængigt af dit CMS.

Af samlede løsning findes der f.eks. Community Server til .NET men dels er det lidt pebret i ndkøb og dels skal du regne med flere ugers programmering for at det (efter min mening) er godt nok.

Har du set på Drupal?
Det er nok mit bedste bud på en løsning der kan det meste, men om der lige er de kalende funktioner indbygget ved jeg ikke. Det vil dog sandsynligvis være billigere at få skrevet et plugin til Drupal, Wordpress eller et andet Open Source system end at kode alting fra bunden.
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:56

Jeg kan strikke et fornuftigt system sammen til dig, men skal bruge lidt flere oplysninger.

Nyheder kan laves i flere formater, skal det være med eller uden billeder? - enkelt-afsnit eller flere afsnit med mulighed for mellemrubrikker?

Kalender med flere brugere kan klares, men med rettigheder på flere niveauer? Mener du, at forskellige brugere skal have adgang til forskellige kategorier - eller handler det om et workflow-system med en redaktionel godkendelse inden offentliggørelse?

Debatforum kan enten være et integreret modul eller en samling med et eksternt modul, dog med synkronisering af brugeradgang.

PM sendt
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:59
Er det kun kalenderen der skal vedligeholdes af flere brugere på flere niveauer, eller er det gældende for hele siden?

Kan du evt. uddybe dine krav til kalenderen?

Jeg kan sikkert tilbyde en løsning billigt baseret på nogle stærke open source systemer.

Omkring sammenblanding mellem debatforum og CMS så kan jeg kun bekræfte det Mikkel skriver, dog findes der til Joomla! CMS en såkaldt bridge til bl.a. SMF forum - Et andet og mindre men fint forum til små sites er Joomlaboard som kan ses i brug på http://googleadsense.dk

Siderne bliver fint indekseret i dette forum.

Nyhedssystem er heller ikke noget problem.

Kontakt mig gerne via Daniel(at)d-form.dk hvis du ønsker et tilbud.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 01:29
Hvem laver det til mig - hvor godt og hvor billigt.

Hej Hans

Jeg kunne da godt tænke mig på sigt at udvide mit gPACKAGE CMS
system med de fleste af de features Du efterspørger. Så hvis
det kunne have Din interesse, så er jeg klar til at diskutere
et muligt samarbejde!

Eneste ulempe er, at jeg pga. positiv travlhed først kan
springe med på vognen fra Juli/August måned 2006, og det er
måske for sent ift. Dine planer!

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725