Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - eksterne XML og PHP Filer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stiller dette spørgsmål for min programmør.

"Kan Google læse eksterne XML & PHP filer der henvises til fra websitet?  Og hvor hensigtsmæssigt er det at have sådanne filer i forhold til optimering til Google."

På forhånd tak :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:46

Det kommer an på hvordan filerne bliver integreret i siden.

F.eks. med en <? include"X.php"; ?> bliver filen X læst som indhold på din side - men hvordan bliver de integreret i jeres side?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:53
Nick Nørgaard:

Det kommer an på hvordan filerne bliver integreret i siden.

F.eks. med en <? include"X.php"; ?> bliver filen X læst som indhold på din side - men hvordan bliver de integreret i jeres side?

Jeg giver Christina linket til tråden, så kan hun selv svare på spørgsmålet, for jeg indrømmer blankt at jeg ikke aner det.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:18

Jeg er nysgerrig efter om hun gerne vil have at Google indekserer dem, eller hun helst er fri. Er serveren sat rigtigt op kan hverken Google eller andre se selve PHP koderne i filen, men kun det html der genereres som output.

Mht. XML, så er XHTML filer XML filer der opfylder syntaksen for XHTML. Her er et eksempel på en anden XML fil der er indekseret af Google:

http://blog.makezine.com/index.xml  (det er iøvrigt et RSS feed, men prøv at tage view source på det)

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)