Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til min tanke:0)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med tanken om at starte et elelr andet op hvor jeg kan give elever der virkelig brænder for folkeskolen, privat undervisning..

Lektiehjælp, osv.......Privat.

Er der nogen der har erfaring med det???Tror I på jeg ville kunne tjene på det???I Århus Omregn?`??Og hvordan kan jeg udvide det????nogen der har ideer til det??Skal det så være et vikarbureau eller hvordan foregår det lige??

Nogen der er med på tanken???Jeg er udddannet folkeskolelærer

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:21

Hej MissD.

Der har fornyligt været en tråd her på amino om en ny side, der hedder www.tutoren.dk

Det minder måske lidt om det koncept, som du tænker på, eller måske kan det inspirere dig til at komme videre med dine tanker.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Tak for dit svar/tip Anders.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:39

Du kunne evt. snakke med gutterne fra Thomsen & Thomsen, som bl.a. står bag www.studieportalen.dk.

Jeg tror de mest fokuserer på gymnaseit og opefter, men det kan være de ville være interesserede i at udvide deres område til folkeskolen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Tusind tak for dit hurtige svar..

Lyder fedt......

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:12

Jeg tror desværre privatundervisning vil være en tvivlsom vare, da man i dag kan få lektiehjælp i såkaldte lektiecaféer på folkeskolerne. Derudover tilbydes der gratis ekstraundervisning på landets ungdomsskoler.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Dinsen