Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freedback på ny shop til STRAWBERRYFLAVOR

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Så har jeg efter et MEGET stort arbejde fået min nye shop i luften - men efter at ha kigget på den i døngndrift de sidste 2 månede, ville det være SKØNT med nogle friske øjne!

Jeg har lavet alt selv og er på ingen måde uddannet, så kom bare med alle guldkornen! Jeg sælger unikt børnetøj, med gang i farver og detaljer, så det synes jeg også min side skulle bære præ af Wink

KIG IND www.strawberryflavor.dk

Kærlig hilsen

Céline Hallas

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:22

Hej Céline

Tillykke med din shop.

Lidt kommentarer omkring forsiden.

Jeg syntes ikke din taglinje (.. en helt ny verden af jordbærsmag) fortæller hvad det er du sælger, der er mere mystik. Jeg ville foretrække at der stod farverig og unik børnetøj eller noget lignende.

Din menu er ikke aligned og virker meget rodet med forskellig længde på dine punkter. Personligt syntes jeg at rød er en meget dominerende farve at bruge selvom det er til menuen, men det er jo smag og behag. 

Dit logo er ikke klikbart - bør vende tilbage til startsiden.

Forstår ikke hvorfor der står velkommen tilbage når jeg første gang jeg besøger siden :-)

Dit indhold i midten bør flyttes op.

Forstår ikke hvorfor du konsekvent  bruger sommerfugle når dit navn er strawberryflavor - brug evt. et jordbær hist og pist.

Søg knappen er ikke aligned med søge boksen.

billedet af blomsterne til højre i logoet er lidt grynet, mens sommerfuglen står klart. 

Det var alt for denne gang 

Held og lykke med shoppen. 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 22:55

1000 tak for hjælpen... 

JA øv mange af de tekniske ting du nævner er desværre fordi Scannet ikke er optimeret til Firefox o.l.

Derfor de forskellinge længder på menu kanpperne og det ikke virkene link i overskriften.

Sommerfugle og ikke jordbær er et helt klart valg, derfor også den røde farve..men sådan er det jo bare...

Ellers vil jeg overveje nogle af dine andre forslag og arbejde vidre - tak igen ;)

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 11:52

Hallooooo er der ikke flere gode råd at hente Wink

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:06

Hej Celine

Jeg synes du har fået dig en flot og farvestrålende shop. Jeg kan ikke lade være med at smile, når jeg ser på alle de skønne billeder af børnene :-) Måske er det fordi jeg selv har 3 af slagsen......

Jeg kan dog heller ikke lige se ideen i den line "en verden af jordbærmag" , men du har sikkert en dybereligende mening med det. Det samme er din titel over produktgrupperne "jordbærsmag".

Jeg synes der er overskueligt at finde rundt, dog synes jeg at der er mange informationer på forsiden og den er lang....

Har du informationer om hvad det koster at få tøjet leveret ? måske har jeg misset det et eller andet sted. Jeg tror du vil få stor glæde af at få lagt betalingskort på siden. Personligt handler jeg selv altid med kort eller e-kort

Så er der vist ikke mere herfra. Held og lykke med jordbærsmagen :-)

lisa b

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:13

Hej Celine 

Rigtig flot side. Virker rigtig målrette :D 

Jeg ville nok rette følgende under kontakt:

Du er altid velkommen til at tage kontakt til mig hvis har du spørgsmål, ris, ros, ja what ever. Send dog gerne er mail og jeg vil vende tilbage hurtigst muligt :)

til...

Du er altid velkommen til at tage kontakt til mig hvis har du spørgsmål, ris, ros, ja what ever. Sender en mail jeg vil vende tilbage hurtigst muligt til dig :)

Det var bare sætningen der var lidt dårligt formuleret.  

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:33

Jeg synes ikke rigtig shoppen var noget særligt. Men dine produkter er super fede. Jeg skal nok prøve at holde konen væk ... hehe

Godt gået og rigtig meget held og lykke.. Yes

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 23:47

1000 for rådne,sætningen er rettet TAK Wink

Dan kort er bestildt, jeg venter bare på det bliver færdigt.

Måske "en hel ny verden af jordbærsmag" er lidt for kreativ, hmmm jeg vil tænke vidre over det.

Igen dejligt med råd der virkeligt kan bruges til noget!

TAK!Yes

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 00:50

Hej Celine

Tillykke med din nye shop. Dejlige billeder, der giver et godt indtryk af dine produkter. Jeg tror også designet passer godt til målgruppen og det er nemt at handle.

Jeg forstår dog heller ikke rigtig dit tema med jordbærsmag. Uanset hvad, får det mig til at tænke på noget spiseligt og det fungerer ikke rigtigt. Tror godt jeg ved, hvor du vil hen, men det kræver lidt forklaring og så er man allerede på vej i den forkerte retning. Det er nok ikke et populært tidspunkt at ændre det, men jeg synes du bør justere det lidt på et tidspunkt. Måske til Strawberrykids eller noget lignende. "Fra dengang jordbær smagte af sommer og babykinder...."

Du får præsenteret mange varer og varegrupper på din forside, men det bliver næsten for meget og uoverskueligt. Jeg savner også luft på siden. Prøv at prioritere lidt hårdere: Nøjes med en stor vigtig henvisning  i toppen af siden og højst 1-2 nedenunder med mindre overskrifter og fotos. Vi når alligevel næppe ned i bunden, som siden er nu.

Normalt har jeg ikke noget mod store fotos, men dine fylder meget. Du har fx. mange billeder, der støder op mod hinanden, det bliver lidt rodet. Lidt mindre fotos, kunne give lidt mere ro. Evt 1 stort og mange små, mindre end nu. Når man alligevel kan få større billeder frem, kan de små godt være lidt mindre.

Din tekst bliver tit lidt tung og uoverskuelig nogle steder. Brug evt. lidt flere mellemrubrikker og del op i flere afsnit med luft omkring. Fremhævede nøgleord, kan også lette læsningen.

Undgå kursiv skrift på nettet, det bliver nemt gnidret og sværere at læse.

Pas på med at skrive, som du taler, det fungerer ikke altid på skrift. Det kan godt blive lidt fladt og useriøst i længden.

Desværre blev kritikken lidt voldson, det var ikke meningen. Som sagt er det en rigtig fin webshop, der fungerer godt allerede. Held og lykke med den.

mvh

Henrik I.

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 10:17

Jeg synes på ingen måde din kretik var hård - HVis det er det indtryk min side giver skal det rette. SÅdan er det bare.

Noget af teksten står noget klondet og uden linjeskift,under produkterne, da den er klippet fra min gamle side - men det må blive rettet med tiden.

Jeg har prøvet at skære lidt på forsiden, men synes det er sværtStick out tongue

Jeg elsker selv mange billeder og det er måske der skiden for meget igennem - men nu har jeg da fjernet et fra forsiden piv ;)

Ang billedstørrelse, så er jeg selv stor forbruger af netshopping og HADER når men ikke kan se tingene i oversigten.

Et lille gnidret billed, gør blot efter min mening, af man ikke engang gidder at klikke på det.

Men det er måske en smags sag?

Mange, mange nyttige tips -TAK Yes

hov, forresten hvor bruger jeg kursiv, kunne ikke lige gennemskue det!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)