Personligt bliver jeg altid lidt mistænksom, når jeg ser et system reklameret som "100% søgemaskinevenligt", som det er tilfældet med Magento. Det tog mig blot et par minutter at finde problemer med duplicate content - og så kan det sgu ikke siges at være 100% søgemaskinevenligt :)
Gud hved hvor mange flere fejl jeg kunne finde, hvis jeg brugte en hel halv time ... :)
Der er flere ting end det - men det er nu pænt nok for en release 1.0
De fleste ting de slår sig op på er dog rimeligt standard bare pakket ind på en ny måde - tror jeg faldt over 2 ting eller sådan noget der var lidt friskt.
De fleste ting de slår sig op på er dog rimeligt standard bare pakket ind på en ny måde - tror jeg faldt over 2 ting eller sådan noget der var lidt friskt.
synes jeg umiddelbart så interessant ud - resten er vel standard efterhånden (og de 2 ting er nu heller ikke noget der nødvendigvis mangler mulighed for i alternativerne)
Ellers er der tale om en ny indpakning af en gammel vare imo.
synes jeg umiddelbart så interessant ud - resten er vel standard efterhånden (og de 2 ting er nu heller ikke noget der nødvendigvis mangler mulighed for i alternativerne)
Ellers er der tale om en ny indpakning af en gammel vare imo.
Ny indpakning ja tak! Der findes imo ingen open source løsninger af høj kvalitet, jeg forventer magento bliver af meget høj kvalitet når vi lige er kommet over de første børnesydomme. Men løsninger som fx osCommerce og VM ser jeg som uddateret og forældet løsninger.