Jeg er sponsor for en sportsklub, som i nær fremtid afholder et arrangement/præsentation af klubben. I den forbindelse er jeg som sponsor inviteret til at komme og gøre lidt reklame for mit firma, og det er jo fint nok. Da jeg arbejder med webdesign, og derfor ikke rigtig har et håndgribeligt produkt at vise frem, så står jeg egentlig og mangler nogle gode idéer til hvad og hvordan jeg kan gøre opmærksom på mit firma. Derfor efterlyser jeg nogle rigtig gode forslag til hvordan jeg kan gribe dette an. Det skal dog lige siges, at jeg ikke er interesseret i, at smide adskillige tusinde kroner i projektet, men omvendt må det dog godt koste lidt. |
Forslag til PR
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Jeg vil antage at du primært henvender dig til erhvervsdrivende, og når du som du selv siger ikke har noget håndgribeligt produdukt kan det vel være meget svært at skaffe deres opmærksomhed. Jeg kan se du udbyder et CMS system, måske det ikke var helt hen i vejret at have en bærbar computer med så du har mulighed for at vise folk hvor let de egentlig selv kan vedligeholde deres webside? - Det er nok i hvert fald en god idé at have nogle visitkort med :) |
Det var en rigtig godt forslag, har du tilfældigvis nogen idé om hvor man kan få sådan nogle trykt ?
|
Jeg har haft lidt i tankerne, at slæbe min 19" skærm og en bærbar med og så køre en demovideo eller lign. men jeg ved ikke om det vil have nogen effekt ? Visitkort - ja |
Jeg har 2 kunder der var på messe, hvor de fik lavet et slideshow af deres arbejde der kørte på en computer de havde taget med - det var gået meget godt, så var der også lidt som folk kunne stoppe op og stå at kigge på. Folk der trykker på balloner du spørger efter? Google fandt et par - se bl.a. www.ballonservice.dk, www.ramskovimport.dk og www.euroballoon.com De andre sponsorer kan vel også være potentielle kunder =) |
Måske en profilbrochure, hvor du beskriver de værdisæt, du bygger din virksomhed på og lægger nogle referencer. De fleste smider dem væk, men nogen beholder dem måske, hvis de aktuelt skal bruge noget af det, du udbyder. Den siger lidt mere end blot et visitkort. mvh Hans |
Jeg siger mange tak for de fine input, det har sat idéerne lidt i gang
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)