Hej Aminoer, Jeg skriver fordi jeg gennem længere tid har gået i overvejelser omkring at tilføre min virksomhed egneprodukter. Min virksomhed er i dag en alm. underleverandør (smede og maskinarbejde samt seriel fremstilling) - indenfor rehab, medico, miljø, energi samt levnedsmiddel segmenterne. - Dvs. vi er gode i rustfrie materialer samt aluminium. (Vi omsætter for. ca. 20 mio. p.a. - og er i kraftig vækst, vi er først lige påbegyndt eksport) Det jeg gerne vil bruge jeres hjælp til, er en simpel brainstorm over mulige egenprodukter med kraftig relation til de brancher jeg i forvejen er aktør i. Der må gerne tages udgangspunkt i flg.: 1. voksende senior generation - 2. Større andel af overvægtige - 3.Mere fokus på wellness/egoisme/forkælelse - 4.Mere fokus på turisme - 5. Det mobile samfund - 6. sygehusvæsnet....osv.osv. - (dvs. en "tænk ud af boksen" opgave) Den kommercielle afsætning skal målrettes b2b og b2-det offentlige :-) (Ikke private i første omgang) - Som nævnt håber jeg på en masse kreative indslag. - Der findes jo som bekendt ikke forkerte indlæg i en brainstom. - Så bare fyr løs. Ha´ en rigtig god dag. - og på forhånd tak. |
Aeehhmmm.....Findes der virkelig ikke nogle, der har lidt ideer eller indspark. -
Nå..-men jeg væbner mig med tålmodighed - Næste gang må jeg heller spørge om noget CEO optimering eller andet wæb agtigt [:'(]