Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmebiografer

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Fra  NorthSport.dk ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betho:

Hej Aminoer.

Jeg er ny her inde, men render rundt med en lille iværksætter i maven. Han har siddet der inde i nogle år, efter hånden. :)

Jeg har så endelig fundet en idé, som gør at jeg knap nok kan sove, af bare spænding.

Når man søger på nettet over hjemmebiografer, dukker der 3 grupper op:

Internet firmaer eller fysiske butikker, der sælger udstyr til hjemmebiografer. Det være sig hifi, biografstole eller andet. Der næst er der gruppen af hi fi entusiaster, der bruger tid og penge på "hardcore udstyr", og fortæller alt om dette.Den sidste gruppe er en håndfuld fimaer, som tilbyder at lave "intelligente boliger", til en helt masse penge. De kan også lave hjemmebiografer (også til en helt masse penge: 100.000 - 6,3 mio.).

Hvor er dem der henvender sig til almindelige mennesker? Her kommer jeg ind i billedet.

Jeg vil lave nogle specifikke "hjemmebiograf-pakker" indeholdende de tekniske produkter, samt opsætningen og installation. Disse skal være i prisklassen 50.000 og op efter, alt efter kundernes ønsker. Kundegrundlaget omfatter ikke entusiaster og "fanatikere", men mere brugeren der har hørt om hjemmebiografer, men ikke orker at sætte sig ind i alt omkring det bedste udstyr, eller hvordan det skal sættes op, eller i det hele taget at sætte det op.

Hvad synes i? Er der plads til mig? :)

Helt klart en super idé.

Som distributør af MediaCenter grej kan jeg tydeligt se et behov for en sådan virksomhed.

Der er masser af kunder der gerne vil betale for at andre sætter grejet op og f.eks. kalibrerer skærm og lign.

Potentialet kan nok sammenlignes lidt med køkkenbranchen - mange sætter selv deres nye køkken op, men der er også et rigtigt stort marked for køkkenmontørerne stadigvæk ;-)

GO FOR IT! Big Smile

/Regin Larsen, www.hFX.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:59

Jah. Det ser godt nok lækkert ud. Og det er præcis det jeg kan og gider. :D

Og hr. Larsen. Det er præcis folk som dig, jeg gerne skulle i kontakt med. ;)

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 20:13

hFX:

Helt klart en super idé.

Som distributør af MediaCenter grej kan jeg tydeligt se et behov for en sådan virksomhed.

Der er masser af kunder der gerne vil betale for at andre sætter grejet op og f.eks. kalibrerer skærm og lign.

Potentialet kan nok sammenlignes lidt med køkkenbranchen - mange sætter selv deres nye køkken op, men der er også et rigtigt stort marked for køkkenmontørerne stadigvæk ;-)

GO FOR IT! Big Smile

/Regin Larsen, www.hFX.dk

Det er ´jo lige præcis dét jeg laver til dagligt... Altså sælge køkkener. Jeg har jo også en ide om at fremgangsmåden ikke er så meget anderledes. Wink

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:48

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:18

Hej Betho

Jeg synes det lyder som et meget spændende projekt! Tror også godt du kan tjene nogle penge på det. Du skal bare tænke på at det er jo ikke hverdag at folk går ud og køber biograf-sets, så på den måde kan det blive en udfordring. Men glæder mig også til at se et resultat i en nær fremtid :D

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker flere idéer eller har andre spørgsmål som du tror jeg kan svare på :D 

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:01

Hej

jeg synes helt klart det er en god idé.

Jeg er selv i sidste uge kommet på præcist samme idé og har lavet en opstarts forretningsplan, som jeg havde planer om at arbejde videre på. Men det kan da være at vi skulle stikke hoveder sammen, måske kan vi finde ud af noget sammen.

Min kone kunne i hvert fald godt tænke sig at jeg fik en anden at tale med om ideen, da hun er ved at blive sindsyg af at jeg hele tiden taler om det og tænker på detBig Smile

Jeg har en del kontakter inden for elektronikbranchen som jeg kan trække på.

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis et samarbejde har nogen interesse eller du vil have lidt sparring i forhold til at komme igang

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:55

Hej Betho

Spændende idé.

Jeg har netop etableret en service, hvor jeg forsøger at skabe kontakt til grund-købere, dvs. folk der har købt en grund og skal til at bygge. For dem finder jeg leverandører af alt til boligen. Denne service er gratis for grund-køberen, men koster en henvisningsprovision for - i dette tilfælde dig .- hvis kontakten fører til et salg. Du kan således markedsføre dig overfor en person/familie, som skal bygge og markedsføringen koster intet, hvis ikke det fører et salg med sig.

Ring 61 28 83 84, hvis du er interesseret eller når du er klar.

Held og lykke med projektet.

Michael Kousgaard

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:15

Super idé... Når jeg får mig et hus med plads til en seriøs hjemmebiograf, er du helt sikkert hyret...

Kør på og lad os høre hvordan det går....

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Hornbæk
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:14

Hej Du

Jeg syntes da også det er en god ide, hvis du så vil tjene rigtig mange penge så henter du selv varene hjem fra kina. Det er ikke så svært som man tror og profitten er så helt i top.

Du kan kontakte firmaerne gennem http://www.made-in-china.com/ Skriv til dem og få en prisliste.

Her kan du købe det sidste nye som du ikke kan se i danmark endnu.

Se dette link:

http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?subaction=hunt&mode=and&style=b&word=home+cinema&code=0

Jeg har selv en internet virksomhed og henter alle mine vare i kina. www.spaprice.eu

Mange hilsner

Jens Børgesen

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 22:13

Spamanden:

Jeg syntes da også det er en god ide, hvis du så vil tjene rigtig mange penge så henter du selv varene hjem fra kina. Det er ikke så svært som man tror og profitten er så helt i top.

Hejsa.

Jeg har kikket lidt rundt på den side. Ikke én af de projektorer lever op til mine forventninger. Deres opløsning er simpelthen for lav. :) Men tak for idéen. Jeg mener bare selv, at hvis jeg skal overleve på lang sigt, skal kvaliteten være helt i top. Og dermed reperations procenten helt i bund. Det tror jeg, alt andet lige, ikke man kan med importerede no-name produkter fra Kina.

Tak for jeres indput alle sammen. :) Og blev endelig ved.

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)