Hej Jeg arbejder med udvikling af embeddede systemer og har gjort det i omkring 15 år. Er i dag selvstændig konsulent på området. Har nettop lavet et redesign af min side jp-embedded.com (næsten færdig)
Jeres meninger er meget velkomne, ikke mindst konstruktiv kritik.
Hvilket indtryk får i? Skiller den sig ud?
|
Hej
Jeg mangler lidt blikfang på startsiden, og som den er nu, er forsiden ikke i balance. Jeg er normalt ikke så bange for hvide områder, men det store hvide hul i midten af forsiden, gør at din forside er ude af balance. Prøv evt. at aligne software og hardware afsnittet.
jeg forstår ikke hvorfor der er mulighed for at efterlade en kommentar på din forside, hvad skal man bruge det til på en hjemmeside? Det hører mere til på en blog eller lign. LIgeså syntes jeg heller ikke at "Filed under: Uncategorized — December 29th, 2007" i overskrift høre til på en hjemmeside.
Dit logo er ikke klikbart.
De første sekunder er de vigtigste, og brugeren har behov for umiddelbart at kunne gennemskue.:
Hvem er det,
hvad laver de, og
hvor kan jeg klikke.
Din menu og logo er højrestillet, hvilket er sjældent at se. jeg ville foretrække at menuen enten er i venstre side eller i toppen - det er der man først kikker.
Jeg kan ikke i løbet af få sekunder finde ud af hvad I laver - skift evt. "about" ud med "We design embedded systems". .... hmm - hvad er embedded systems? vil målgruppen måske spørge sig selv (undskyld lidt tankespil - men måske brugbart)
Sødt lille citat fra Mr. Einstein himself - står dog på en af de bedste pladser på siden :-) - flyt evt. ned under menuen.
Det var alt for denne gang.
Held og lykke med sitet.