Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ejendomsmæglerforretning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er to der påtænker at starte en ejendomsmæglerforretning (i en af de storelandsdækkende kæder) og vil derfor gerne høre om der en andre på dette forum der har kendskab til dette.

På forhånd tak 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Hej!

Har ikke direkte kendskab til det.

Ved bare at det går rigtig skidt for mange ejendomsmæglere grundet afmatningen samt den internationale

uro på finansmarkederne.

Så ved ikke, om man ligefrem skal satse på ejendomsmarkedet i disse tider!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

Hej Macgyver,

Jeg har ikke indtryk af at der er så mange ejendomsmæglere i dette forum, og hvorfor ved jeg godt nok ikke.

Du vil blive en del af et fællesskab via en landsdækkende kæde – så vil du den vej rundt få et færdigt koncept … og det vil du ikke kunne ændre på.  Men på den anden side, så er det jo gennemtestet og sikkert ret funktionelt.

Peter > har nok lidt ret i, at det jo ikke ligefrem er opgangs tider for den branche pt., men det ligger i branchens natur at være konjunktur følsom – så kan du jo trøste dig med at det kun kan blive bedre… Smile

Pøjpøj med projektet

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:16

Hej Macgyver

Efter aftale med Bjarne Wink, så er vi faktisk på udkik efter en ejendomsmægler / kæde at arbejde sammen med.

Men det skal være nogen, som er friske på, at vi ikke følger de gængse normer i branchen; men får bygget nogle effektive maskiner, der "flyver under de andres radar" og genererer kunder i stedet.

Det kan godt være, at markedet er i afmatning; men så er det jo bare tid at være langt mere kreativ / effektiv end de traditionelle ejendomsmæglere.

Vi kommer kun til at arbejde tæt sammen med een inden for branchen, så det var måske en mulighed?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 28. Mar 08
Skrevet kl. 09:19

Til Peter og Bjarne.

Tak for jeres indput, de er bestemt taget ad notem.

Min kommende kompagnon og jeg selv har tilsammen ca. 12 års erfaring som ejendomsmæglere i div. kæder/butikker. Vi er fuldstændig klar over at markedet pt. er udsat for stagnation, men vi ser også de muligheder der er i markedet, og det er de muligheder vi gerne vil prøve af.

Til Christian

Jeg takker for dit tilbud, min partner og jeg er dog så langt i forløbet med en af kæderne at vi først skal finde en afklaring, før jeg tager kontakt til dig for at høre nærmere om dit forslag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

Hej igen!

Jamen held og lykke så!

Tilmeldt 28. Mar 08
Skrevet kl. 17:44

Tak for det