Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik, tak!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede min webshop www.pakaeslet.dk her i foråret, hvor jeg sælger Alverdens Herligheder.

Jeg har fået uvurderlig hjælp af en web-kreatør & gode idéer af en designer, & vi er godt tilfredse med siden Wink

Men salget lader vente på sig, så måske er der noget der kan gøres bedre?

Kig forbi & kom gerne med konstruktiv kritik, gode råd & idéer, tak!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:33

Du har nogle problemer i forhold til det tekniske aspekt af søgemaskinetilgængeligheden på dit website.

Når det er sagt så er det et lækkert design og du skiller dig positivt ud Yes

Du kunne måske arbejde lidt med dine produktbilleder.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 01:09

Hej Æsel ;-)

Det er et skægt design og et fint æselbillede, du har fundet. Til gengæld bruger du din bedste salgsplads i toppen  af forsiden på noget andet end dine produkter. Her på min bærbare, kan jeg slet ikke se nogen varer på forsiden, før jeg scroller ned. Jeg havde nær ikke set dem og det er jo egentlig ikke godt.

Jeg ville nok ændre forsiden lidt, så dine produkter kommer højere op, de er jo trods alt vigtigst.

Prøv at sælge dine varer lidt bedre i teksterne. Lige nu er der mange kedelige, saglige varebeskrivelset af materialer, mål osv. Skriv lidt mere "salgsgas" om varerne, hvor lækre, bløde, håndlavede osv. de er.

Endelig kunne du overveje nogle særlige net-tilbud, det plejer folk at være glade for: Køb 3, betal for to, 10% rabat i april, Bestil i dag og få en gratis æselstatue med i købet osv. Der er også en netklassiker som konkurrencer: Vær med i lodtrækningen om XXX... Disse ting er også gode at annoncere med, fx. i Adwords.

Håber du får lidt mere gang i salget.

hilsen Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 00:28

Hej Ronnick,

Tak for svaret & rosen Big Smile

De problemer i forhold til det tekniske aspekt af søgemaskinetilgængeligheden på mit website - er det på Google du mener?

Jeg skal ha´ redigeret mine søgeord på AdWords - jeg har nok for mange. 

Mine produktbilleder er jeg i fuld gang med at udskifte - i dag har jeg fået taget nogle fine modelfotos,

men det tager tid, med mine 200 varer...

Mange hilsner

Pakaeslet

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:41

Det er mere i forhold til meta data, brug af side titler, manglende robots.txt, meget lidt tekst på siderne (det er jo det søgemaskinerne skal bruge),

Ang. adwords og optimering af tekstindhold er der helt sikkert nogle seo folk der kan forklare om den slags bedre end mig jeg ser kun på de tekniske aspekter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:46

Jeg er enig med Henrik, æselbilledet tager for meget plads. Jeg vill putt eom det på "Om Pakaeslet", gøre det mindre og så wrappe teksten omkring det. Der vil det være sjovt, men så massivt som det er på forsiden vil det kun koste dig salg.

Hvad er din konverteringsrate?

mvh jesper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:58

Overvej evt. 2 rækker af produkter med 4 produkter i hver række så du når op på 8 produkter der vises på forsiden og ikke mere end det. Sådan så det passer til længden på din menuside af sitet - så får du en mere imødekommende og helstøbt forside med produkterne i fokus og en forside som er nem og overskuelig hvor man slipper for at skulle scrolle.

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 16:29

Hej Henrik,

Tak for dit svar & de gode råd & idéer Big Smile

Vi kigger på ændring af forsiden i aften, så vi udnytter pladsen bedre.

M.h.t. teksterne, så synes jeg der er en ret god ballance mellem "salgsgas" & nødvendige "kedelige" varebeskrivelser - tekst & billeder er jo det eneste man har at forholde sig til som kunde, når det er "ukendte" varer, men jeg vil tænke over det når jeg skriver nye tekster - ikke mindst i AdWords.

Jeg vil benytte mig af tippet med at lave et tilbud for at lokke folk til - det er en god idé.  

Godt forår & mange hilsner

Pakaeslet

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 17:15

Hej Æsel

Selv tak, håber du får lidt mere gang i salget.

Pakaeslet:

M.h.t. teksterne, så synes jeg der er en ret god ballance mellem "salgsgas" & nødvendige "kedelige" varebeskrivelser - tekst & billeder er jo det eneste man har at forholde sig til som kunde, når det er "ukendte" varer,

Mange folk har lidt svært ved at gøre deres tekster mere sælgende " Det skal jo helst være seriøst". Men  hvis du tænker sådan, skal du nu ikke være nervøs. Du kan sagtens skrue lidt op for salgstalen uden det bliver for meget.

Start for eksempel med at justere overskrifterne:

Smukt håndvævet tørklæde i ren silke

eller

Tørklæde "Jok", sort "fed" silke

Jeg tror, den øverste vil sælge lidt bedre... Wink  Hvad synes du?

mvh

Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 17:53

Hej Henrik,

Tak igen Big Smile

Du har helt ret - & det er meget bedre med din overskrift Yes

Jeg tror jeg har stirret mig blind på nogle af teksterne, men jeg ved jo også hvad det er...

Jeg går i gang med at gennemgå overskrifterne - det er en god & overkommelig start Stick out tongue

Mange hilsner

Pakaeslet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)