Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leasing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål som jeg vil høre om nogen ved noget om vi har en virksomed hvor vi har leaset en ejendom i, der er en beboelse i ejendommen, må m,an leje den ud til beboelse, laver man en ganske almendelig lejekontrakt på mellem leasing tager og lejerSmile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Hej!

Du er nok nødt til at checke hos planafdelingen i kommunen, om beboelse er tilladt.

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 37
Fra  regnskab-nu.dk ApS Skrevet kl. 19:52

Hej

det må gerne bruges til beboelse, det var det også før men det er fordi vi nok har mistet vores firma hvor ejendomme ligger i, da nogle af vores medarbejder har haft deres lange finger nede i kassen og vi har sovet lidt i timen så økonomisk kan virkspmheden ikke klare det, men vores virksomhed havde leaset en ejendom hvor vi så boede til leje med lejekontrakt og ville gerne bo til leje stadigvæk selvom vi skulle miste ejendommen og den går tilbage til leasinggiver, håber jeg har forklaret mig ordenligt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Hej!

Jamen der er vel kun en, der kan afgøre, om i stadig kan blive boende, og det leasingselskabet.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:47

Nu taler du om leasing. Mon ikke vi bare skal kalde det et lejeforhold. Evt. med en forkøbsret til ejendommen.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)