Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS til Anmeldelser af spil

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der kender CMS systemer til anmeldelser af spil eller film mm.
Det må gerne være meget flexibel, der skal være mulighed for at give karaktere, samt mulighed for brugerne at give karaktere og kommentere til spillet.

Mulighed for en topliste over høst ratede fra anmelder og en anden lsite med højst ratede fra brugere..
Der skal være galleri til vært review, plus et thumbnail billede. som skal vises på forsiden.. og listerne.
Den skal være 100% God Seo messigt. - Jeg har overvejet drupal, men jeg kan ikke få moduler med billede gallerier og rating stjerner til at virke..

PS: det behøver IKKE være gratis, det skal bare være Godt, Fleksibelt, SEO optimeret, og lækkert =).

gern lidt ligesom http://www.xboxlife.dk/review/245/Bully-Scholarship-Edition.html , bare med rating systemet.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 02:00

Hva med at se lidt på Gamespy.com ---> Det er i hvert fald stedet jeg går hen...
Der er selvfølgelig mange penge i spil på dette område, men du kan måske få nogle inputs til hvad de bruger og hvorfor.... for tror det virker ret godt ;)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:58

Vi vil gerne give et tilbud på opgaven. Har du en kravsspecifikation klar? Hvis det skulle være tilfældet kan du sende den til psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat.

Det skal lige siges at vi er temmeligt bookede indtil juni, så vi ville ikke kunne påbegynde projektet inden vi når frem der til.

Mvh Peder 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:34

Der er kortsagt xboxlife.dk eller n-club.dk der er kravsspec.

Anmeldelser med karakterer,  flere forskellige, galleri til hver artikel og med mulighed for at indsætte billede i teksten.
med dertilhørende højre side som xboxlife og n-club... bare med et link til sidst der hedder Køb spillet her, grafik hvor jeg selv kan indsætte link til sponsor.

Ellers skal der være et screenshot galleri, release datorer, nyheder, og et forum som n-club.dk det er faktisk nok n-club.dk der er kravsspec. håber på at høre fra dem igen. men hvad kan du tilbyde din pris.. bare skriv privat hvis du ikke vil herinde.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 09:24

Jeg tror du bliver nød til at skrive egentlig kravsspecifikation. Jeg tror ikke der er nogen webbureauer som friviligt sætter sig ned og gratis gennem analysere en hel side for at finde de forskellige funktionaliteter, ydermere vil en sådan analyse jo heller ikke sige noget om hvordan administrationen skal hænge sammen.

/Peder 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:29

JEg har heller ikke sagt det skulle være gratis, men når jeg selv er udvikler kan jeg da hurtigt se hvordan det er bygget, men det er ikke det jeg vil bruge min tid på.. Håber at høre fra dem der har lavet n-club igen.. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:38

Som jeg umiddelbart vurderer det er der tale om en mellem-størelses opgave, de plejer at ligge i størelses ordenen 150.000DKK. Vi skal selvfølgelig have sat os ned sammen og specificeret opgaven så vi er enige om hvad der skal laves inden vi går igang, men det er uden problem noget vi kan løfte. 

Er det noget vi kan tage i telefonen eller hvordan? Du kan fange mig efter 2 på 70 220 627 eller på mail nu , mail@mc-solutions.dk 

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 10:49

Tja, vi kan da også sagtens lave det og vi vil jo nok lave et lignende estimat som mikkel i størrelseordenen 150k men om et endeligt tilbud ender ud med at være 250k eller 100k kan jeg nok ikke lige give nogen garantier for. Hvis det skal være mere præcist skal der jo nok en nærmere defineret opgave til.

Som tidligere nævnt har vi desværre ikke tid til at kigge på det inden vi når hen omkring sommer. 

Så jeg vil da anbefale at du snakker lidt nærmere med Mikkel. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:53

Hej Peter og tak fordi du er enig med mig, altid rart at få bekræftet at jeg ikke er helt ude i hampen med mine estimater :) Godt at høre det går godt for jer.

For lige at fortsætte og samtidig svare på om vi har tid, så kan jeg oplyse at vi er ved at lægge sidste hånd på en opgave som ender ud med at have optaget lidt over et helt mandeår for os så vi har tid til at gå igang så godt som med det samme. 

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:00

Jo tak, det er jo altid rart at have lidt at lave :)

Det virker jo heller ikke lige som om i ligger på den flade side. Så det går jo generelt vist egentlig meget godt.

Mvh Peder 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)