Hej Nogle af Jer kloge hoveder der ved om der findes noget magen til adsense? Altså tekstannoncer der fungerer på samme måde?
|
forbrugerliv.dk tror jeg
Hej Nogle af Jer kloge hoveder der ved om der findes noget magen til adsense? Altså tekstannoncer der fungerer på samme måde?
|
Mvh. Kasper
Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve
hvad dælen har forbrugerliv med det at gøre ? der findes noget amerikansk som er tæt på det samme... textlinkads
|
Brian, Textlinkads kan ikke sammenlignes med Adsense. Det vigtigste formål med TLA er/var at videregive pagerank og påvirke SERP-positioner via tekstlinks. Hvis man skal finde noget, der minder om Adsense, er Bidvertiser måske nærmere et bud. Det er i hvert fald lidt i samme boldgade. |
Det mest oplagte alternativ er vel Yahoo Publisher Network (YPN), som jeg betragter som et 100% alternativ til Adsense med samme koncept med kontekstuelle ads. AdBrite kan måske også være et mulighed, men det er vist ikke helt det samme som Adsense. Men der findes jo også andre, hvis det ikke lige skal være 100% magen til Adsense - f.eks. Kontera og IntelliTXT, der begge leverer in-text ads.
|
Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com
På det amerikanske marked findes der en del interessante alternativer til AdSense, men på det danske marked fungerer disse løsninger ikke særlig godt. Det hele kommer jo an på, hvor mange relevante annoncer, der kan konkurrere om at blive vist på dit websted, og ingen af konkurrenterne til AdSense (fx YPN eller AdBrite) har særlig mange annoncører i Danmark. Samlet set er mine erfaringer med alternativerne er ikke synderlig imponerende, og jeg vil derfor anbefale dig bare at holde dig til AdSense. |
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
kig på www.ask-alex.dk vi bruger noget forbrugerliv.dk eller noet |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
TradeDoubler har lige lanceret at nyt annonceformat, AdMatch, som forsøger at vise relevante produkter ud fra indholdet på siden. Det ligner lidt AdSense. Se evt. reklamen ude i højre side på min blog, det kan godt være du lige skal refreshe siden et par gange da AdMatch kører i 33% rotation. Indtil videre er der dog ikke så mange forskellige typer produkter tilmeldt, men det bliver spændende at se hvordan formattet performer når der er lidt flere butikker der melder deres kataloger til. |
Afdeling18.dk - Blog om Nethandel i Danmark, set fra mit skrivebord.
spændende... og nu står der pludselig ikke "ads by google", hvilket jo må siges at være ... øh et eller andet specielt ;-) |