Hej, Jeg søger hjælp til opstart af firma i Malta. Hvis i har erfaringer eller kontaktoplysninger til "de rigtige folk", så må i meget gerne skrive! |
Hej!
Er det et Malta selskab, du skal have lavet?
Hej, Jeg søger hjælp til opstart af firma i Malta. Hvis i har erfaringer eller kontaktoplysninger til "de rigtige folk", så må i meget gerne skrive! |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej, Ja, jeg har lige fået en længere redegørelse fra min advokat. Det korte af det lange er at det er smartest at oprette et udenlandsk firma uden nogen form for tilknytning til DK. Er det noget du har kendskab til? Da det lige er Malta jeg er interesseret i, så har det noget at gøre med at vi på sigt formentligt også er interesseret i en spillelicens. Jeg ser frem til at høre fra dig! |
Hej! Jeg har ikke særlig meget kendskab til det. Men ved, at følgende opretter Malta-selskaber: www.dintryghed.dk www.a-skat.com www.certusdanmark.dk Om det så er det korrekte at gøre det i din situation og hvor seriøse ovennævnte er, tør jeg ikke udtale mig om. |
Tak for svaret! Jeg har kigget lidt på de forskellige og kunne godt tænke mig at høre om der er nogle, som har erfaring med ovennævnte firmaer. |
Jamen så lad mig sige det mere direkte. Søg på google (og på Amino) og i CVR på personkredsen bag ovenstående firmaer. Det er mit indtryk at hvis du bruger a-skat er der en stor chance for at du alligevel ender i dintryghed.dk. Om det så er de selskaber du vil samarbejde med er din beslutning. Prøv evt. at udvide din søgning efter selskabsstiftere til nogle internationale udbydere, der vil du som oftest finde markant lavere priser, herunder også for den løbende administration af et selskab. |