*naauuwwraa.. øjer øjer øjer - weeehhuuu wooowzzaaa* ..... hhmm er LinkedIn ikke udelukkende fokuseret på netværkere (uden MLM-delen), eller har jeg sovet i timen?
Glæder mig til at se hvem der skal punge ud med mine $84945 , og et break even ved $30 dollars... er spændt på at se hvor de resterende $84915 triller ind fra :D
*naauuwwraa.. øjer øjer øjer - weeehhuuu wooowzzaaa* ..... hhmm er LinkedIn ikke udelukkende fokuseret på netværkere (uden MLM-delen), eller har jeg sovet i timen?
Glæder mig til at se hvem der skal punge ud med mine $84945 , og et break even ved $30 dollars... er spændt på at se hvor de resterende $84915 triller ind fra :D
ok, jeg er tilfældigvis i fantastisk godt humør i dag, så lad os da bare diskutere det du kommer med
Håber du forstår hvordan en matrix er bygget op, så der er vist ingen der har sagt at alle kan tjene så mange penge - det handler udelukkende om antallet af medlemmer i DIN downline
Selvfølgelig er der mange som deltager i denne business udelukkende forde de tror at de kan få spill over og således tjene penge unden at arbejde for dem. Det ved vi jo godt ikke vil ske!
Nej den store prøve skal stå efter et par måneder hvor produktet skal komme til sin ret, og her syntes jeg idéen er god. Tænk på alle de ting vi som medlemmer får adgang til for billige penge, og dette udelukkende grundet det store antal af medlemmer
For mig at se, er det ligesom Amino, men blot noget man skal betale for...?! Det er da fjollet når vi har den højst rangerende iværksætter-side på hele det danske internet - lige her!
Eij det var heller ikke ment "mod" dig, så det er super du ikke tager det på den måde :) Jeg synes det er lidt synd når folk kun er i netværk for pengenes skyld (MLM i store træk), og det ligger de meget op til på websitet...
Derudover lover den ekstreme beløber... i stedet for at komme med nogle realistiske bud på hvad man kan tjene ved siden af, og hvad gennemsnittet ville kunne få ud af det.
Men jeg kigger altid forbi sådanne og mange andre site - for man er jo nysgerrig af natur.... så du skal ikke høre et ondt ord for at bringe nyheden.. ;)
For mig at se, er det ligesom Amino, men blot noget man skal betale for...?! Det er da fjollet når vi har den højst rangerende iværksætter-side på hele det danske internet - lige her!
Mette
Det kan man jo sige, men her kan du uploade billeder, video, audio , blogs etc
Oveni dette vil der senere komme gæsteforelæsere der vil afholde web seminars for medlemmerne - jeg syntes der ligger et stort fremtidigt potentiale her - beløbet på 33$ bør ikke afskrække nogen
Derudover lover den ekstreme beløb... i stedet for at komme med nogle realistiske bud på hvad man kan tjene ved siden af, og hvad gennemsnittet ville kunne få ud af det.
Men jeg kigger altid forbi sådanne og mange andre site - for man er jo nysgerrig af natur.... så du skal ikke høre et ondt ord for at bringe nyheden.. ;)
Jeg syntes da ikke der er noget urealistisk over det - payplan er megt simpelt, så den lister egenligt bare hvad du får pr. medlem pr. level
Så hvis du har 3 på første level og 9 på andet er det break even - spørgsmålet er så bare hvor mange du forventer der vil være i din organisation efter x antal tid
Selv har jeg indtil videre fået positiv feedback fra ca. 215 mennesker - deriblandt er der adskillige som også personligt vil sponsorere over 100 personer - så man kan såmænd godt meget hurtigt opbygge en stor organisation.
Slaget skal dog først stå efter et par måneder når vi kan se det fulde potentiale af produktet - men indtil da tør jeg god risikere de 33$
Create Multiple Photo Albums Automatic Image Resizing Most Standard File Types Accepted Browse Contacts Albums Album Privacy, You Control Who Sees What!
Member Groups
Create Your Own Or Join A Group! Browse Groups Group Photo Album Membership Rankings, Leaders, Officers, and Members. Leaders Can Send Group Membership Invitations