U bet ya!
Lasse |
Så jeg taget jeres opfordring til mig og rettet lidt i min profil!
Debat
U bet ya!
Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Så jeg taget jeres opfordring til mig og rettet lidt i min profil! Og tak til Sune, for at lægge mit billede op... Super Amino-service!!
/Brian |
Sådan Brian! Du rykkede lige adskillige trin opad point stigen ;-)
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Er helt enig med alt ovenstående... klikker selv ofte på profilen og bliver SÅ skuffet når der ikke står noget |
|
Casper --> du har ret i det med alderen, det har vi set en dårlige episoder på! Så dem uden alder i profilen forstår jeg godt... men selvfølgelig er det rart at vide noget mere om hinanden. |
|
Hej Casper, Det er uheldigt hvis det er tilfældet, det vil jeg give dig ret i !
Det er der kun et at sige til: STRAM OP !
|
|
Alderen er heller ikke det springende punkt - syntes jeg. Så hvis man er bange for den slags episoder, så kan man vel lade den være blank! |
|
Claus --> dit billede/logo virker ikke på min computer, jeg ved ikke om det er en generel fejl eller kun hos mig! Jeg ser kun det fine røde kryds... |
Lige præcis. Men man kan i det mindste glæde sig over, at det siger mere om "angriberen" end en selv |