Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OPFORDRING

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino''er,

Jeg vil gerne opfordre jer alle til at skrive lidt mere jerselv i jeres aminoprofil. Jeg syntes det er rart i et netværk at man kan se hvem man taler med, samt lidt om hvad det er folk laver. Det er forståeligt nok ikke alle som er interesseret i fuldt navn og adresse, men lidt flere oplysninger i profilerne vil jeg personligt sætte pris på. Det giver alt-andet-lige også lidt større mulighed for at ''netværke'' seriøst. 
Eller er det bare mig som har det sådan??
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 08:58

Hej Claes,

jeg kan kun tilslutte mig den opfrodring!

Men jeg tror dog din tråd er placeret forkert - jeg villle placere den i cafeen.

Med venlig hilsen

Søren Joensen
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 09:00

... og da jeg kom længere ned på forsiden, så jeg du selv havde opdaget fejlen!

Jeg beklager.

Med venlig hilsen

Søren Joensen
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:04

Hej Søren,

Helt i orden. Jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren da jeg posterede!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17

Den éne linje der er, opfordrer jo ikke umiddelbart til at skrive ret meget... jeg forventer halvt at blive stoppet efter 30tegn, med en besked om at længden for tekstfeltet nu er overskredet. Mon det kunne laves til et større tekstfelt i stedet?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:24

Hej Tommy,

Der er jeg enig. Det kunne viceværten godt overveje !
Jeg tænker dog også på alle de profiler med navne som ''KJ HH'' ''Streetfighter'' (Selvopfundet navne)og andre anonyme navne s intet siger om personen bag. Det er svært at tage seriøst, og for mig lugter det af man gerne vil ha muligheden for at ytre sig, men samtidigt vil gemme sig bag en annonymitet ! Det er efter min mening lidt for teenage agtigt i et seriøst forum som dette.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:06
Jeg ville gerne ændre det, men det kan man ikke umiddelbart desværre.
Så det er nok noget der skal programmeres og det har jeg ingen folk til pt.
Men ideen er god og jeg skal nok komme til det en dag.

Dbh Martin
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:10
Dato: 3/17/2006 8:48:59 AM Forfatter:Claes N.

Hej alle Amino''er,

Jeg vil gerne opfordre jer alle til at skrive lidt mere jerselv i jeres aminoprofil. Jeg syntes det er rart i et netværk at man kan se hvem man taler med, samt lidt om hvad det er folk laver. Det er forståeligt nok ikke alle som er interesseret i fuldt navn og adresse, men lidt flere oplysninger i profilerne vil jeg personligt sætte pris på. Det giver alt-andet-lige også lidt større mulighed for at ''netværke'' seriøst.
Eller er det bare mig som har det sådan??

Hørt, Claes!

Og i forlængelse af din opfordring, synes jeg iøvrigt det er kunstigt at flere ikke tydeligt viser hvem de er - der er jo ingen grund til IKKE at gøre det!

Det har altid irriteret mig grænseløst at kommunikere med - og ISÆR - debattere med anonyme personer!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:11
Dato: 3/17/2006 9:16:30 AM Forfatter: Tommy

Den éne linje der er, opfordrer jo ikke umiddelbart til at skrive ret meget... jeg forventer halvt at blive stoppet efter 30tegn, med en besked om at længden for tekstfeltet nu er overskredet. Mon det kunne laves til et større tekstfelt i stedet?

Der er jo ubegrænset plads til at præsentere sig selv via eks. links til websites o.a. i sin signatur ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:19

Lieg præcist !

Se mulighederne og ikke begrænsningerne ! Er det ikke en vigtig del i det at være iværksætter??

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)