Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fredagsbar i Århus

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa.......

Så mangler vi kun ''Smilets by''
Er der nogen som er interesseret i at mødes til en kop kaffe (en af dem i halvliters glas ) næste fredag?
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claes

 
Godt forslag, er med på at mødes, men det skal være på et tidspunkt, lige på fredag kan jeg/vi ikke. Vi skal have en messestand på en Baby- og småbørnsmesse i Århus lørdag og søndag, så fredag skal bruges på at bygge den op.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
God ide Claes
 
Kan ikke lige huske om jeg kan, men kør på, hvis jeg ikke skal noget meget super vigtigt, er jeg med!
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det behøver heller ikke lige være den dag. Det var bare for at få smidt bolden op, og se om nogen greb den
Så retter vi jo til hen ad vejen
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også gerne med på en fredagsbar i Århus. Om jeg lige kan på fredag ved jeg ikke, men mon ikke der kan findes tid til den slags? :) Jeg har jo endda kontor hos et spillested, måske man skulle undersøge om der kunne gives en god pris på "kaffe" der ;-)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad os holde bolden i luften i næste uge, så er der opgså lidt flere som når at se tråden !
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske man kunne få viceværten til at sende en samlet mail til alle brugerne om de forskellige fredagsbarer, så alle får tilbuddet? :-) Og så kunne man ellers derefter abonnere på den tråd der handler om ens egen lokale fredagsbar?
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej... Jeg er klar på en fredagsbar, hvor vi drikker noget "kaffe"... I må lige sige til hvor det bliver henne af...??? Hyg jer...
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 8:39:39 AM
Forfatter:Claes N.

Tjaaa.......



Så mangler vi kun ''Smilets by''


Er der nogen som er interesseret i at mødes til en kop kaffe (en af dem i halvliters glas ) næste fredag?
God ide, på fredag passer mig fint.
Venter spændt på at høre om, hvor det bliver.
Henning Buddig
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi vil gerne lægge lokaler til et mini netværksmøde. Hvis nogle kan medbringe drikkevarer, så sørger jeg for lokale, hvor der kan være 15 mennesker... Lad mig høre fra de, der kunne være int... Og er der en, der vil stå for at organisere det - altså indsamle tilmeldinger. Dato?
Side 1 ud af 6 (51 indlæg)