Tak for sidst, rigtig hyggeligt. Da jeg åbnede min PC i morges kl. 05:40, og læste at jeg skulle have skilt med til bordet, så vi kunne finde hinanden, fik jeg pludselig travlt med at printe Amino logoet ud både til bordet og til et navneskilt på mit tøj. Det havde jeg ikke afsat tid til i den normale morgentravlhed.
Jeg tog fri fra arbejde den sidste halve time. Så kunne jeg lige nå en tur i motionscenteret inden jeg skulle gøre mig klar til at komme i fredagscafe.
Lidt efter at jeg var kommet, dukkede Morten op, og vi fik en masse Amino- og andet snak Så fik jeg en sms fra Sune, om hvorlænge vi blev der, for han blev lidt forsinket. Da han kom, fortsatte snakken lystigt, som om vi havde kendt hinanden længe  Efter at Sune sms-ede og kastede håndtegn gennem ruden, dukkede der en mere op, og hyggesnakken fortsatte, kun afbrudt af skyllepause for at halsen ikke skulle tørre ud  Jeg forlod selskabet først, og ved ikke hvor længe I andre blev. Rigtig hyggelig fredagsbar - hvordan det skal blive en større succes, ved jeg ikke. Jo, den kan holdes til sommer. Samme sted ved åen en lørdag - udenfor i det gode vejr. Så sejler min kone og jeg til Århus, jeg drikker ikke kun lys øl, går ikke først hjem, og så overnatter vi i båden.  Henning Buddig
|