– er der for meget, er der for lidt? Er der nogen spørgsmål som er ikke besvaret? Hvilken indtryk få du når du besøger siden. Er siden for ”lyserød”? Hvad skal der mere til?Jeg glæder mig til at læse jeres kommentar!På forhånd tak til alle!Irina
Hej amino, så lige kort på din side, og der er vist en sættenisse der har været på spil under gavekort
se teksten her nedenfor:
Desværre er der ikke muligt for at betale med dankort dog kan du lave forudbetaling via bankoverførsel. Afbestilling skal ske 24 timer før ellers betales 50% af prisen. Ved udeblivelse betales det fulde beløb.
Da var faktisk en af mine dansk veninder som har læst korrektur på siden så jeg troede at den del var på plads....Jeg må finde en til at "fange" den sættenisse! jeg kan ikke selv se fejl da dansk er ikke min mådersmål :(
Nu ved jeg ikke, hvor mange besøg du forventer på din hjemmeside. Men din hjemmeside design er ikke veludført, samt du skal have en flotte firma-logo, da din hjemmeside præsenterer dig firma udaf til online.
I det store hele synes jeg, at din side er fin. Du sælger healing - og ikke design, så alt behøver ikke være perfekt.
Teksten står dog lidt mast. Prøv at lave lidt mere luft mellem kanten og teksten (i venstre side).
Det store foto på forsiden er heller ikke super kvalitet. Er det scannet ind? Jeg bryder mig heller ikke om, at du har beskåret kvinden lige gennem øjet. Hvis det er muligt, så ville jeg nok have hele kvinden med - og så droppe ham fyren til højre.
Er der for meget lyserød? Ikke til overskrifterne - men brødteksten (altså den hvor du fortæller om produktet) er ikke så læsevenlig i lyserød. Hvorfor ikke bare sort?