Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for bogføring

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi giver 300 kr. i timen til en selvstændig freelance bogholder.

Medmindre dit regnskab er mega misligeholdt, så er jeg enig med alle de andre der siger, at det er ALT for dyrt.

Det er ikke 7500 pr. kvartal eller år?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Konradsen:

Nordisk Handelsfirma:

Hej Erik

jeg tror, at der kan der være lidt prisforskel om du bruger en lille revisonsvirksomhed eller et af de store kontorer -  skal du ikke aflevere revideret årsregnskab til banken kan det blot laves af en reg. revisor og ikke af en stats.aut. revisorfirma.

Vh

Annette 

En reg revisor må skrive på det samme som en stats.aut (dog ikke børsnoteret selskaber) ellers er der ingen forskel. Dvs der er ingen grund til at vælge den dyre stats.aut frem for en reg revisor. Det er samme kvalitetsstempel de viser og reg. revisorer må også reviderer regnskaber osv.

Mvh

100% enig. Jeg syntes også det lyder meget dyrt. Bogholderen siger at de lige skal lære dig og dit regnskabsmateriale at kende i starten, hvilket så gør at det er lidt dyrere. Fair nok men dette er helt ude af proportioner, hvis det er en månedspris vi taler om.  

I mine øjne lyder det faktisk som en betydeligt dyrere løsning end den løsning hvor en kunde får lavet al bogføring samt regnskab hos en revisor. Noget som de fleste revisorer iøvrigt ikke er vilde med generelt. Kan kunden lave bogføringen selv er det klart at foretrække.  Så kan revisor udnytte sine kræfter bedre.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Køge
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:09

Hej og tak for jeres svar,

jeg synes nu også selv det er lidt vel meget,

men igrunden er det vel ok? når nu min bogholder (hendes ansatte) skal starte et nyt regnskab op, jeg har skiftet til navision for at udnytte nogle specifikke funktioner.

Men det er super dejligt at høre andres - skriver jeres indlæg om prisen tak for det

Hilsen

Erik

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:46

Nej det er stadig ikke en fair pris.
Bogholderen kan kontoplanen i hovede og skal ikke bruge meget mere end 1 time til at taste alle dine oplysninger ind samt lægge en balance ind (hvis du har sådan en). Prisen vil være lidt mere fair, hvis det var for et halvår når du ikke har flere bilag.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Nej....synes også at prisen er fuldstændig ublu.

Mit råd.......find dig en anden bogholder omgående.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 11:00

Nej det er i grunden ikke ok hvis det du fortæller os er rigtigt med hensyn til at det er en månedspris. Det er stadigvæk skudt over målet.  

Fra Køge
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:12

Ja det er som rigtigt kr. 7500 inkl. moms pr. mdr.

jeg kan høre på jeres indlæg at det er alt for meget! Så nu vil jeg se hvad en forhandling kan føre med sig eller om jeg som flere har nævnt skal finde en anden bogholder.

Det kan jo være jeg vender tilbage for at høre jer om der er en i kan anbefale

Endnu engang tak for alle de gode input

Erik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

Altså når jeg læser tråden – så fornemmer jeg at det ikke er alle relevante oplysninger der er med.

Prisen excl. moms er > 7.500 * 0,8 = 6.000 momsen er irrelevant her.

Det virker stadig som en god pris – alt andet lige, 10 af din slags giver en omsætning på 720.000 p.a. – så du er da en interessant kunde.

MEN hvor foregår bogføringen?  Kommer medarbejderen ud til dig, og er kørsel også indeholdt i prisen?  Hvor ofte kommer de, og den tid hvor du skal ”sidde på skødet” og lære gør det selv, er den også indeholdt i prisen?

Så kan det jo godt være det ikke er så dyrt alligevel – for kommer de én gang om ugen, og du skal bogføre og bogholderen sidde bagved og checke at du ikke laver fejl – så er prisen måske ret rimelig…

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 12:54

Hej Erik

Jeg kan varmt anbefale 2talrevision, Morten Thornberg (www.2talrevision.dk) og hans "partner" LT-Regnskabsservice, Lene Thornberg (http://www.thornberg-dk.dk). Jeg benytter ikke selv regnskabsservicen, idet jeg selv laver min bogføring, men hør dem om priser. Gætter på at Lene, kan gøre det væsentligt bedre.

Vedr. din signatur, så skulle du få den opdateret, så den linker direkte til din butik:
<a href=http://www.tastyworld.dk>Tasty World</a> - delikate smagsoplevelser

og så lige en tak for snakken om GLS Smile 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 13:00

Godt point Bjarne.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)