Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Illustrator

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en illustrator med masser af års erfaring. Arbejder i akvarel og photoshop. Opgaver inden for børnebøger, reklamer, magasiner, foldere etc. Det er lidt svært at beskrive noget visuelt, så check min streg på www.anjagram.com Har tegnestue på Christianshavn. Hilsen Anja
Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 11:16
ljæj
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:21

Hej Anja.

Jeg er uddannet grafiker i 2007 så jeg er meget ny i faget, men "gammel" af alder for en nyuddannet, da jeg har taget en anden uddannelse inden.

Du  lyder som en meget kreativ sjæl med en masse spændende opgaver, siden du skriver herinde, hvad søger du er det flere opgaver eller gode råd eller?

Jeg er på amino for at finde nogle kreative hoveder at spare nogle af de opgaver man støder på i sit arbejde inden for det grafiske fag, altså udvide mit netværk. Jeg kom til kbh i juni 2007, så jeg gør alt hvad jeg kan for at skabe nye kontakter. Jeg arbejder på en lille grafisk virksomhed på frederiksberg.

Ser frem til at høre fra dig:-)

Hilsen

Pernille  

Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 09:16
Hej Pernille, dejligt at høre fra dig : - ) Jeg skrev bare for at markedsføre mig lidt...... Det er godt med netværk. Man ved jo aldrig hvad man støder på af jobs!! Hvis du giver en kop kaffe en dag, kommer jeg gerne forbi med min mappe. Hvad er det for et firma du arbejder i? Jeg bor på Frederiksberg, så det er jo lige om hjørnet. Nyd forårs solen : - )))))) Hilsen Anja
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 01:17

Hej Anja,

Det er nogle fine illustrationer du har på dit site, så du gør ret i at gøre lidt opmærksom på dig selv :)

Ved du at noget at grafikken og teksten hopper og danser lidt i Firefox på mac? Jeg ved ikke om du giver dig ud for at være webdesigner, men uanset vil det nok være meget godt at kigge på det :)

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Webdesign, logodesign og grafisk design - www.tinocordes.dk

Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 09:41
Hel Tino, ja, jeg har godt set at det hopper og danser. Det er lavet på MAC og det ser perfekt ud på min skærm...... jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg skal løse det, men overvejer at få lavet en anden hjemmeside. Tak for tippet!!! Og det er sørme da en flot bille du har lavet i illustrator : - ) Hilsen Anja
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)