Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som kender en udbyder hvor man kan oprette abonnements betaling? Som er let at sætte op og som ikke koster en formue. Hos min nuværde leverandør er det meget besværlig at sætte op og der er ikke meget hjælp at hente. Og så er det ret dyrt. Det ville være perfekt hvis samme udbyder kunne hoste mine øvrige hjemmesider. Da jeg har mange domains betaler jeg godt 300,- pr. domain pr. år + webhotel og sikker betalingserver. Som løber op i omkring 10.000,- Synes det virker lidt for dyrt.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:05

Hej Jimbo

Vi har ikke noget betalingsserver men 300kr for domænet alene er for mange penge hvis det altså er det du giver.

Domænet koster 45kr hvis det er et dk.

Men hvis det er 300kr per webhotel så er det en ok fair pris, vi tager 600kr om året for et webhotel.

En betalings"server"(betalingsgateway) kan sagtens løbe op i mere end 10.000kr om året hvis det skal være pro.

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:48
Det er 300,- for at hoste domænet eller viderestille domænet til min hoved hjemmeside. For de 45 kr. kan man så viderstille domænet til en af vores nuværende hjemmesider? Hvad med shop systemer er det noget i laver?
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:53

Ja vi laver dem men de er ikke billige, vi udvikler dem som oftenst fra bunden 100% efter kundens ønsker :) 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:02

Vi har et par kunder der kører abonnementsbetalinger op imod quickpay i et system vi har lavet for dem, så det er ihvertfald noget vi har erfaring med.

Hvad skal du bruge det til? - Du er velkommen til at smide en mail eller ringe og fortælle mere om det. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)