Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firmaer der samler div regninger.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger firmaer, der samler regninger og videre sender en samlet regning til virksomheden.

Lidt kringlet tekst, men det skal være firmaer, der tilbyder følgende:

Fx. 10 medarbejdere modtager 1 regning hver pr. mdr., som Hr. hansen ApS skal betale. Regningen kommer fra 10 forskellige virksomheder. For at det skal være nemt for Hr. hansen ApS har han en aftale med "samler firma ApS", der modtager de 10 regninger og ligger dem sammen og sender en samlet regning til Hr. hansen ApS. Hr. hansen ApS betaler den samlede regning til "samler firma ApS" og "samler firma ApS" sørger selv for at betale de 10 forskellige virksomheder og dette tager de et gebyr for.

Dvs jeg søger "samler firma ApS", så hvor finder jeg sådan et?

Håber på hurtig hjælp.

Mvh
Kristian Konradsen

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 12:49

Så skal "samlerfirmaet" stå for gælden til de firmaer som Hr. Hansen køber hos...

Hvilket betyder at Hr. Hansen kun har en kreditor, så når han stikke af, er det kun samler firmaet der hænger på regningerne?

Eller skal samler firmaet bare modtage hans regninger, som Stadig er skrevet til hr. Hansen men sendt til Samlerfirmaet, så sender samlerfirmaet et beløb videre til hr. Hansen som han så skal overfører.

For skal samlerfirmaet stå for gælden er det et noget risikabelt foretagende.

Hr. Hansen skal under alle omstændigheder, bogfører hver enkelt bilag, med mindre det er samlerfirmaet der påtager jeg kassekreditten(risikoen).

Det vil kræve en bankgaranti, som er i en størelses orden på 3 mdr. regninger.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 15:53

Jeg ved der findes et pr firmaer, der yder denne service på internet og telefoni, men de kræver man vælger en af deres samarbejdspartnere til internet og telefoni leverandør - oftest Sonofon og TDC. Vi søger et firma, der laver det samme, men hvor fx Hr. hansen selv må vælge, hvilken telefoni og internet leverandør han bruger.

Det skal være sådan, at Hr. hansen kun modtager en regning fra "samler" firmaet. Det er kun mobil, fastnet og internet regninger vi snakker om.

Mvh

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 16:01

Men igen, var økonomi og personale direktør i et dansk firma i Norge, vores tlf. regning lød ofte på op til 45.000,- kr. pr. mdr. derfor igen, en bank garanti.

Men det du søger kan du jo få de fleste udbydere af fast tlf.(fax) mobil, og tv samt internet af en og samme udbyder og sagtens på 1 regning også selvom i er 50 mand.

Peter

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 16:10

golfhouse:
Men igen, var økonomi og personale direktør i et dansk firma i Norge, vores tlf. regning lød ofte på op til 45.000,- kr. pr. mdr. derfor igen, en bank garanti.

Det er vi godt klar over. Vi har flere, der bruger mere pr mdr på telefoni og internet, så det er ikke et problem med at de skal skaffe en bankgaranti.

Men det du søger kan du jo få de fleste udbydere af fast tlf.(fax) mobil, og tv samt internet af en og samme udbyder og sagtens på 1 regning også selvom i er 50 mand.

Det kan de - hvis man vælger det samme firma. Men vi skal bruge det, da medarbejderne selv bestemmer, hvor de vil have deres abonnementer. Derfor der kan komme mange forskellige regninger.

Mvh 

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 16:38

oki er spændt på at hører om der findes et sådan firma :-D

Lyder bare lidt vildt at det kan lade sig gøre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:49

Det ville som nævnt kræve en bankgaranti på 3-6 måneder, plus 25-35% af regningsbeløbet for at dække risikoen ind. Plus en enormt grundig kredit vurdering, jeg tror simpelthen det ville blive for dyrt hvis jeg skal være ærlig. Tror pengene er givet bedre ud til en bogholder :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)