|
hvilke regler er der for en webshop |
Den skal nok uddybes ![]()
Debat
|
Vista har ingen fordele i forhold til hjemmesider. Du kan sagtens kode/bygge en hjemmeside, når du har styresystemet Vista på din computer. |
|
Kommer an på virkelig mange ting. Hvad vil du sælger, fødevarer, medicin, tøj osv osv. Der er en del regler mht. import/eksport - moms/skat/afgifter. Reklame regler, betalings betingelser (vel også noget man skal opfylde) og mange flere ting, der skal opfyldes. Der er også visse hjemmeside standarter shoppen helst skal opfylde for at virke i alle browsere. Der er uendelig mange, så du må nok lige finde ud af, hvad det er du gerne vil vide og når du finder frem til det - så bruger du søgefunktionen på siden og læse de indlæg, der er om emnet. Hvis du slet intet ved om webshops, kan du sagtens finde svar på 95% af dine spørgsmål i tidligere indlæg. Mvh |
|
Se evt. bogen "Nethandel B2B / B2C" på min liste over alternativer til e-pusher. Den skulle kunne svare på de fleste af dine spørgsmål. /Søren |
Afdeling18.dk - Blog om Nethandel i Danmark, set fra mit skrivebord.
|
Derunder de alternativer til e-pusher ligger min ebog også ;-)... den skal nok besvare alle dine spørgsmål... læs mere her - http://webshop-hvordan.dk Ellers spørger du bare ;-) |