Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idehaver søges - Softwareudvikling tilbydes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle erfarne softwareudviklere som søger partner med den helt rigtige ide!

Vi har drevet virksomhed sammen i 3 år og har før været succesrige med at udvikle og realisere et koncept. Der er her tale om virksomheden og produktet sport solution, som er et ERP system til fitnessbranchen. Det bruges idag i ca. 50 fitnesscentre men drives idag af andre.

Efterfølgende har vi udviklet systemer for bl.a. DONG Energy, LEGO, Århus Hovedbibliotek, InnovationLab og GolfBox.

Det er helt afgørende at ideen er god og partnerskabet skrues ordentligt sammen.

Kontakt mig gerne, hvis du står med en ide og mangler nogle dygtige softwareudviklere til at realisere den.

Fra Suldrup
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:17

Hej Ulrik,

Vi har netop fået en idé til et præsentationsværktøj indenfor jobsøgning, som skal sikre at virksomheden holder samtale med de helt rigtige ansøgere og derved undgår at spilde både ansøgerens og deres egen tid. Vi har endnu ikke lavet en dybdegående undersøgelse af hvad der findes på markedet i forvejen - som skrevet før har vi netop lige fået ideen, som er baseret på egne erfaringer og oplevelser i forbindelse med vores nuværende virksomhed misslime.dk. 

Værktøjet skal fungere som supplement til vores nye koncept indenfor salgstræning, som er lige på trapperne, hvor vi har direkte kontakt til virksomhederne men der påtænkes også en light udgave til private forbrugere sandsynligvis på licensbasis, når de ønsker at "sælge" sig selv på bedste vis til ønskejobbet.

Det grafiske element og indholdet kan vi selv tage os af, men vi mangler assistance til softwareudviklingen. 

Såfremt I ønsker en dybere dialog omkring projektet og et evt. partnerskab/samarbejde, er I meget velkomne til at kontakte os.

De bedste hilsner

Ina Grønhøj

ig@misslime.com

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:58

Hej.

Jeg har muligvis en ide som er oppe i tiden. Det er noget som ulmer lidt i mere eller mindre hele verden, og jeg tror det kan blive kæmpe stort..

Da jeg har ide paranoia Big Smile foretrækker jeg vi taler sammen privat eller på privat mail.

Det korte og det lange er, jeg kan ikke udvikle ideen, men jeg kan markedsføre den.

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:30

Hej Ulrik,

Vi er produktudviklingsfirma som har gang i mange ting.
Vi savner nogle der kan det der med web, design, intelligente løsninger m.m.m
Jeg ved ikke om det er noget for jer men vi kunne da lige drøfte det på telefonen i 5-10 minutter til en start ?
I er måske lidt "overkvalificerede" til det vi lig ept har i pipelinen, men der skulle jo gerne over tid komme en masse mere.

Ring eller skriv meget gerne til mig

Lars Forsberg
Fabrikators
kontor 32105678
mobil 60855678

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:10

Hej Ulrik.

Arbejder til dagligt inden for marktingsbranchen, hvor jeg i min fritid er ved at udvikle hjemmesiden medieinformation.com

Hvad konceptet går ud på, kan jeg ikke afsløre her, men bruger pt. et cms system hvor det er muligt at vise mit koncept. 

Du kan evt skrive en mail med jeres kontaktoplysninger til følgende mailadresse.

Med venlig hilsen

Daniel

Info@medieinformation.com

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14

Hej

Er selv ledig XAL/ ERP konsulent.

Mangler kunder...Opgaver laves for 500 kr/ time. Videresend venligst...

Anyway...

Alle jobdatabaser har et stort problem...

Databasen skal opdateres vedligeholdes. Ansøgere gider ikke opdatere hint og hist.

Løsningen er en replikeringsfunktion - eller service. Baseret på abonnement ??  Skal produktmodnes.

F.eks kan / bør alle jobdatabaser replikeres op mod f,eks www.jobnet.dk hvor alle data på ledige SKAL ligge.

Til de ordblinde: "Replikering er funktion, der sørger for at 2 fysisk uafhængige databaser over tiden bliver kopier af hinanden. Gælder forudvalgte records"

Funktionen kan selvfølgelig tilbydes andre brancher.

MVH

Jørgen Larsen, Nattergalvej 13 st th, 8900 Randers

Mob: +45 29 82 43 97

Tlf: +45 32 11 43 97

Tilmeldt 14. Apr 07
Skrevet kl. 21:45

Tilmeldt 14. Apr 07
Skrevet kl. 21:52

hejsa,

jeg har et godt projekt som kræver virkelig skrappe udviklere -det drejer sig om et virkeligt revolutionerende projekt til en internet sekretær  der bor på din pc og modtager dig ved dagens begyndelse og laver det en almindelig sekretær formodes at lave -toria har defineret de operative krav og vi har herefter haft 3 studerende ved niels brock til at lave afgangsprojekt på ideen - de nåede et stykke af vejen men ikke et færdigt produkt -

lidt mere og andre projekter kan ses på www.projektsamarbejde.dk og www.toria.dk

mvh bc tlf. 86346667

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:25

Hej Ulrik!

Vi arbejder på et fantastisk projekt med et kæmpe potentiale og som matcher jeres kompetencer.
Vi har nogle unikke indsigter i en større industri og leder efter udviklingsressourcer.

Kontakt mig venligst på telefon 20 26 00 88.

Bedste hilsener
Aleksander

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:07

Jeg er nødt til lige at spørge.

Er programmeringssproget - som jeres spidskompetencer ligger indenfor - ASP.NET, VB, C# ??

Kunne det sagtens være online løsninger i søger partner til?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)