Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-udvikling/web-design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

1) Har du kendskab til eller ved hvilke IT-udviklere vi kan kontakte (eller blot hvilke der findes), hvis vi skal have produceret en hjemmeside? (størrelsesorden af dating.dk - ikke fordi det er en datingside, men mere så du ved hvor meget det drejer sig om)

Indledningsvist drejer det sig om en Beta-version. Efterfølgende en komplet side med alle applikationer.

2) Vil du dog foreslå at gå helt uden om danske udviklere og gå til udlandet med det samme (eksempelvis Indien eller Ukraine)?

Vi er to unge økonomistuderende der er ved at etablere virksomhed. Vi er utroligt afhængige af at få udviklet en god hjemmeside, til hvilken der efterfølgende skal være konstant innovation, hvorfor det er vigtigt der dels etableres en god relation til udvikleren og denne har gode kompetencer.

På forhånd tak for hjælpen

//Morten

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:34

http://www.sitevision.dk/ kan sagtens lave det i efterspørger. De har stået for alt kodningen til vores 2 hjemmesider og vi har valgt dem igen til vores 3. hjemmeside. De yder en god service og er prof. hele vejen igennem forløbet.

Til design delen vil jeg forslå http://www.presentia.dk/ - de laver virkelig nogle fede designs og de kunne ramme vores ideer 100% og vi er meget tilfredse med arbejde.

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 19:27

Det lyder som en opgave for mig og mine kolegaer :) - Vi kan tilbyde alt det I efterlyser og vi får tilmed al programmering foretaget i Ukraine, for at sikre en konkurrencedygtig pris og al design foretaget i Danmark for at sikre den bedste kvalitet.  Vi kan ovenikøbet hjælpe med konceptudvikling og projektførelse.

Send mig evt en mail hvis du er interesseret i at høre mere: steffen@relationhouse.com

Jeg tror godt vi kan få et godt samarbejde op at køre :)

Mvh

Steffen Nørgaard Andersen 

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:09

Vi står med samme udfordring og er efterhånden godt træt af de elendige tilbud man får fra udbyderne.  Alle som én forsøger de at fedte os ind i køb af diverse (ukendte) programmer og udviklingsværktøjer samt webhotel så man sidder fast i en afhængihedsforhold til dem... Se dig godt for!  - det minder meget om Bondefangeri på det marked..

Hvis nogen kender til et ærligt firma der bare kan levere godt og gedigen hjemmeside design uden dikkedarer så hører jeg også meget gerne..

NB.. firmaet SKAL have mindst 5 valide refererencer vi kan checke op på.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:20

Du skal da være velkommen til at sende en beskrivelse af projektet til email@redweb.dk så sender jeg gerne et uforpligtende prisoverslag.

Ps. jeg har noget mere end 5 referencer men det går vel nok? Wink

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:58

Hej Morten,

giv mig et ring, eller skriv en mail. Jeg er sikker på, at vi kan finde en god løsning til dig.

Vi har både kompetencerne, referencerne og viljen til at lave gode løsninger til fornuftige priser
Og så er vi flinke og snakker dansk, selv om firmaet oprindeligt er Indisk Smile 

Mvh
Jesper

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:52

Hej igen

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at sige tak for de mange pæne henvendelser.

Vi vil i den kommende tid tage kontakt til flere af jer for at indhente tilbud og hør nærmere om hvad I kan tilbyde.

Venligste hilsner

Morten

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:58

Vi vil også gerne tages i betragtning til opgaven. Vi har en del erfaring med forholdsvist store systemer.

Der kan ses referencer på www.taketwo.dk/referencer

Det skal dog siges at vi ikke har kapacitet til at tage yderligere større opgaver ind inden vi når frem til juni, så vi er nok kun relevante hvis tidshorisonten ikke er for tæt på.

Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk

/Peder 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)