|
Jeg og min makker prøver at tage springet med egen virksomhed, og er min første gang her på siden. Jeg er fra Gulvbuddy. Vi lægger nye trægulve og sliber gulve. Nu ved I det. Vi arbejder ud fra en tese, som vi gerne vil have prøvet af hos nogen, der ikke er os selv. Normalt i håndværkerbranchen kommer der først nogen ud og kigger, og bagefter får man et tilbud. Det kan tage uger, og man ved ikke, om man er i nærheden af sit budget, før man har brugt tid på flere besøg. Vores tese er, at kunderne får en bedre oplevelse og vi får mere troværdighed, hvis de ser et realistisk prisspænd med det samme, allerede før nogen kommer ud, så man ikke får et tilbud der er meget ugennemsigtigt, hvor man ikke ved om man betaler alt for meget eller det realistisk. Opmålingen og det faste tilbud kommer så bagefter, når man ved, at projektet passer til budgettet. Derfor vil vi gerne høre: Ville I hellere have en gennemsigtigt pris først, som I selv konfigurerer og laver tilvalg på på en hjemmeside, eller stoler I kun på en pris, når nogen har set opgaven? Har I oplevet, at et overslag og den endelige pris var langt fra hinanden? Hvad var årsagen? Hvad skal der til, før I tager en pris fra en hjemmeside alvorligt? Hvis I er håndværkere, vil vi også gerne høre, hvor det går galt set fra jeres side. Både hvad I oplever af friktion ved at lave tilbud mm idag. Det er sådan her, vi har bygget det inde på vores hjemmeside. Sig gerne jeres ærlige mening. Det ville virkelig hjælpe os at få noget feedback! Hilsner fra Lucas fra Gulvbuddy |
Nystartet gulvfirma søger ærlig feedback på vores måde at give pris på
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem