Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsnavn.. ? Hjæælp :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i alle flinke mennesker.

Jeg har så småt fundet den rigtige målgruppe og fået styr på budgetterne.

Derfor skal jeg bruges jeres hjælp til det "rigtige" firmanavn.

Mit firma designer og hoster hjemmesider til små og mellemstore virksomheder.

Det skal selvfølgelig lyde billigt og professionelt.  Men heller ikke noget overdrevent telefonsælgernavn som for kunden til at smide på med det samme. DVS. en navn der bare klinger og hænger ved :)

Har ligget søvnløs og kunne godt snart tænke mig finde en løsning, så jeg håber i kan give mig et nyt input her, eller ihvertfald hjælpe med det.

På forhånd mange tak.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:00

Hermed følger mine forslag:

designhosting.dk

designer-remix.dk

designstudio.dk

host4life.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:05

Hej Morten,

kan du ikke skrive lidt om hvad der skal adskille dig fra konkurrenterne på dette meget brogede marked?
Der findes så utroligt mange der laver lige netop det du tilbyder, så det er vigtigt at du gør dig klart hvad du vil og hvordan du får fanget kundernes interesse. Det er et godt udgangspunkt for et navn.

Jeg er faktisk selv virkelig dårlig til det med navne, så jeg er nok ikke den store hjælp med konkrete forslag.
Men jeg kan som bruger anbefale Martin Thorborgs råd om at finde et godt, velklingende navn, som er nemt at huske, stave, osv, men som ikke nødvendigvis indeholder noget med "web" eller "design" eller lign.
Se bare på jubii, amino, arto, google osv osv

Der er selvfølgelig dem, der anbefaler at ens firmanavn skal afspejle dem man laver. Men så siger jeg bare god fornøjelse med at finde et navn, der afspejler hjemmesider, som er nemt at huske, stave osv, og hvor domænenavnet IKKE er optaget.

En anden indgangsvinkel kunne være et navn, der afspejler det dine kunder opnår, i stedet for det du sælger. 

Håber du finder et rigtigt cool navn Smile 

Tilmeldt 17. Feb 08
Skrevet kl. 11:13

Hej Jesper - Tak for svar. 

Det der skal adskille min virksomhed er udlukkende design og priserne. Det er meget meget billigt, og jeg har ikke set nogle på markedet der laver dem til den pris. både webshopløsninger og normale websider. Jeg har en god aftale med nogle professionelle grafikere.

Der er mange på markedet, og derfor skal det selvfølgelig os være et navn der skiller sig godt og grundigt ud. :)

Mvh, Morten

Tilmeldt 17. Feb 08
Skrevet kl. 11:14

Hej Rasmus.

Tak for dine gode forslag.

Mvh, Morten

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:08

Hej Morten,

det lyder spændende - glæder mig til at høre om hvordan det går. Husk at skrive ind og blære dig når du er kommet godt igang!

Sig til, hvis du skal bruge nogle ekstra hænder til at programmer - jeg kan altid finde ledige folk til en god pris.

Mvh
Jesper 

Tilmeldt 17. Feb 08
Skrevet kl. 12:27

Hejsa.

Er der ikke flere bud eller noget ? :) Ville være dejligt hvis folk kunne komme med lidt tanker.

Alt kan være brugbart :=)

På forhånd tak.

Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:03

Der er et tøjmærke, der hedder Designers Remix, så designer-remix.dk kan nok godt skabe lidt forvirring.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:21

Kan da godt give et skud...

Ud fra dit eget navn, kan udledes "tenc" som er ledigt på .dk
bestdesign.dk er ledigt, hvis du vil gå i den retning
designtweak.dk er lige blevet ledigt, men har dog en uheldig ordstilling hvor weak fremstår
dgx.dk er også lige blevet ledigt... kort, men du må selv finde ud af hvad det skal være forkortelse for ;-)

Kan i øvrigt godt lide, at du vil differentiere dig på billige webdesigns. Jeg tror ikke du har nogen anelse om, hvor mange andre du er oppe imod, som også vil være billigst på design ;-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 17. Feb 08
Skrevet kl. 13:39

Kan give dig delvis ret.

Jeg har gennem et par år arbejdet med salg af hjemmesider til erhvervslivet. Jeg sælger gennemsnitligt 4 løsninger om ugen. Plus det løse. Det jeg gør som mange andre ikke gør er at lave opsøgende salg. DVS. jeg henvender mig til virksomhederne og forklare hvadjeg kan tilbyde i forhold til det de har idag. Det har jeg haft rigtigt meget succes med :)

Mvh, Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)