Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk krydsordsprojekt – jeg vil meget gerne have jeres feedback

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 26
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg har fulgt med her på Amino i noget tid, og nu tænkte jeg, at det var på tide at få lidt feedback på et projekt, jeg har arbejdet med.

Jeg har bygget **Krydsordsvar.dk**, som er en dansk side for folk, der løser krydsord og kryds og tværs:

krydsordsvar.dk

Grundideen er ret enkel: Hvis man sidder fast på en ledetråd, skal det være nemt at finde mulige danske svar ud fra det, man allerede ved.

Man kan blandt andet søge efter en ledetråd, angive hvor mange bogstaver svaret skal have og bruge kendte bogstaver til at begrænse mulighederne.

Derudover arbejder jeg på at gøre siden til en større ressource omkring danske krydsord og ord, blandt andet med forskellige kategorier, ord og daglige krydsord.

### Det jeg især gerne vil have feedback på

Jeg er meget interesseret i at høre, hvad I synes om siden som helhed.

Er det tydeligt, hvad siden kan bruges til, når man lander på forsiden?

Er søgefunktionen nem at forstå?

Er der noget, der virker unødvendigt eller forvirrende?

Og hvis I selv skulle bruge siden til at løse et krydsord, er der så noget, I ville savne?

Jeg er også meget interesseret i input omkring SEO og brugeroplevelse. Ikke nødvendigvis tekniske SEO-detaljer, men mere hvordan I ville strukturere sådan en niche, hvis målet var at bygge en rigtig god dansk ressource over tid.

Projektet er stadig under udvikling, så jeg forventer bestemt ikke, at alt er perfekt endnu. Det er faktisk netop derfor, jeg gerne vil have nogle friske øjne på det.

Hvis I har 5 minutter til at kigge på siden og komme med både ris og ros, vil jeg sætte stor pris på det.

På forhånd tak!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)