Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til, at TrylleThomas har glemt, at han har stillet spørgsmålet herinde...

Mvh, Christian

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:45

Jeg har skam ikke glemt det :) Jeg følger bare med på alle de gode svar ..

Bare rolig jeg kigger skam med :P

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 16:23

Hej igen

Fedt med noget feedback på mine 6 punkter, som iøvrigt er taget fra egne erfaringer(det er vidst tydeligt at læse:-)

Selvfølgelig skal punkterne tages med forbehold ud fra den individuelle situation eller projekt. Ang. en webshop skal du selvfølgelig altid starte op med en dankort løsning som minimum, men det er en relativ lille omkostning, som regel er den inkluderet i en webshopløsning enten som tilvalg eller standard.

Ang. pkt. 2 er jeg til dels enig, du kan selvfølgelig altid få feedback du kan bruge til noget, det vigtige er bare at den hovedsagligt kommer fra dine kunder, det er dem du skal leve af. Jeg har i tidernes løb fået mange ganske velmenende "gode" råd fra rådgivere, revisorer, andre iværksættere, venner, familie mv. men de er som regel ikke helt neutrale og det er vigtigt. Og hvis du bruger for meget krudt på at lytte til kritik og justere din ide efter det, får det ikke den tid det måske har brug for for at blomstre, bevise sin værdi - det er her du skal passe på. Har du for eksempel efter en lang kreativ proces taget beslutningen om hvordan konceptet skal være og er klar til opstart skal du ikke begynde at ændre på dit koncept fordi du får nye input - du skal på et tidspunkt trække linien skarpt op og sige "go" og så gå igang ellers kan du tilpasse forever.

Jeg er feks. stifter af stepnote.dk hvor vi matcher musikundervisere online med musikelever. I starten fik vi en masse negativ respons på at vi tog penge for at matche underviserne og eleverne med hinanden, ja mange følte sig nærmest personligt indigneret af det. Men vi blev stædigt ved og udbyggede vores service med bedre og bedre set up, information, upload af lydeksempler mv. - idag er det meget sjældent at nogle brokker sig over de skal betale. Havde vi lyttet efter de negative på det tidspunkt i vores opstart skulle vi have gjort det gratis og så havde vi ikke eksisteret idag:-)

men selvfølgelig, der er ikke noget der er rigtigt eller forkert hér, det er bare om at springe ud i det og komme igang

Pøj pøj med det

Bedste hilsner

Bo

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:32

TrylleThomas:

Bare et godt råd: Deltag i dialogen, når du har kastet et spørgsmål op i luften.
Det får både du og de andre deltagere langt mere ud af Wink

Venlig hilsen,
Christian

Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 16:39

Christian iMARKETING:

TrylleThomas:

Bare et godt råd: Deltag i dialogen, når du har kastet et spørgsmål op i luften.
Det får både du og de andre deltagere langt mere ud af Wink

Venlig hilsen,
Christian

Ja nemlig, enig, vi skal have noget debat i gang - det er jo det et forum er til for Big Smile

God dag

bedste hilsner

Bo

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:46

Hej Trylle

Kan varmt anbefale du snakker med Martin fra MBC-Design.dk. Han er netop i gang med at sætte min shop op. Jeg ledte længe efter en webshop-programmør, som matchede den type design osv. jeg ledte efter. Han var rigtig behjælpelig med alle mine spørgsmål vedr. webshop delen. Jeg synes det reulstat han indtil videre er kommet frem til med min webshop er meget pænt og brugervenligt. Han er næsten ved at været ved mållinien nu.

Han har også rigtig godt styr på kundeservice osv., og så er han også okay hvad prisen angår. Du får ihvertfald kvalitet for pengene.

Mvh.

Allan 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)