Det lader til, at TrylleThomas har glemt, at han har stillet spørgsmålet herinde... Mvh, Christian |
Jeg har skam ikke glemt det :) Jeg følger bare med på alle de gode svar ..
Bare rolig jeg kigger skam med :P
Det lader til, at TrylleThomas har glemt, at han har stillet spørgsmålet herinde... Mvh, Christian |
Jeg har skam ikke glemt det :) Jeg følger bare med på alle de gode svar ..
Bare rolig jeg kigger skam med :P |
Hej igen Fedt med noget feedback på mine 6 punkter, som iøvrigt er taget fra egne erfaringer(det er vidst tydeligt at læse:-) Jeg er feks. stifter af stepnote.dk hvor vi matcher musikundervisere online med musikelever. I starten fik vi en masse negativ respons på at vi tog penge for at matche underviserne og eleverne med hinanden, ja mange følte sig nærmest personligt indigneret af det. Men vi blev stædigt ved og udbyggede vores service med bedre og bedre set up, information, upload af lydeksempler mv. - idag er det meget sjældent at nogle brokker sig over de skal betale. Havde vi lyttet efter de negative på det tidspunkt i vores opstart skulle vi have gjort det gratis og så havde vi ikke eksisteret idag:-) men selvfølgelig, der er ikke noget der er rigtigt eller forkert hér, det er bare om at springe ud i det og komme igang Pøj pøj med det Bedste hilsner Bo |
Venlig hilsen
Bo Lauenborg
Bare et godt råd: Deltag i dialogen, når du har kastet et spørgsmål op i luften. |
Ja nemlig, enig, vi skal have noget debat i gang - det er jo det et forum er til for God dag bedste hilsner Bo |
Venlig hilsen
Bo Lauenborg
Hej Trylle Kan varmt anbefale du snakker med Martin fra MBC-Design.dk. Han er netop i gang med at sætte min shop op. Jeg ledte længe efter en webshop-programmør, som matchede den type design osv. jeg ledte efter. Han var rigtig behjælpelig med alle mine spørgsmål vedr. webshop delen. Jeg synes det reulstat han indtil videre er kommet frem til med min webshop er meget pænt og brugervenligt. Han er næsten ved at været ved mållinien nu. Han har også rigtig godt styr på kundeservice osv., og så er han også okay hvad prisen angår. Du får ihvertfald kvalitet for pengene. Mvh. Allan
|