Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 hurtige spørgsmål, hvem kan klare dem?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er igang med at starte et internet virksomhed... Siden skal (forhåbentlig) have en del besøgende hver dag, så derfor er der en banner-plads til salg... Derfor kommer mit spørgsmål:

Hvordan sælger jeg min bannerplads på siden? er der et bureau som kan hjælpe med det, eller skal jeg bare vente til et firma henvender sig?

Spørgsmål 2: Koster det noget at få et CVR-nummer om momsregistrering? En fyr herinde tilbød at oprette en virksomhed, hvori CVR-nummeret om momsregistrering var gratis, så blir helt i tvivl? Ville da selv mene det er gratis...

Spørgsmål 3: Hvor kan man få noget billigt brevpapir? Ikke meget mere end 150 stk...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:59

1. Vil nok sætte lidt google reklamer på siden evt melde dig til nogle bannerpartner programmer, hvor du kan vælge forskellige bannere at sætte på din side. Når du så har fået en del besøgende på siden, kan du ringe rundt til firmaer, der har produkter til samme målgruppe, der besøger din side.

2. Det er gratis at blive momsregistreret og du kan gøre det på webreg.dk - dog skal du have en revisor indover, hvis du skal have et ApS eller A/S.

Mvh

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:03

Tak for svaret... Men sys bare de google reklamer er så tamme at se på, virker ikke så prof. men tror desværre også det er den eneste mulighed. Hvor stor indtægtskilde er der forbundet med den slagsreklame?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:13

Google AdSense reklamer fungerer nu bedre end så mange andre annoncer, idet den selv vælger hvilke annoncer der skal vises udfra teksterne på dit website, så de er umiddelbart mere målrettede end hvis du selv skulle sælge alle pladser :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 21:24

Google er noget af det du kan få til at give mest, men både google og banner reklame kommer an på, hvad din side kommer til at handle om?

Billigt brevpapir kan du sikkert få en anden Amino til at lave.

Mvh

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:25

Ja men har også desværre set eksempler på totale kiksere hvad angår de google reklamer... Hvor meget tjener man på dem? Sådan cirka?

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:28

Min skal primært besøges af unge... Derfor skal denne reklame ikke være en reklame for et fransk nonnekloster, men noget som passer til vores målgruppe...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 21:29

Det er meget forskelligt. Men på http://www.ppcwatch.dk/ kan du se, hvad folk har betalt for at ligge højest på forskellige søgeord. Google tager så lidt af beløbet til sig selv og resten får hjemmesiden, der havde reklamen på siden. Så det kan du bruge til at se, hvor meget du ca kan få pr klik i den branche du satser på.

Mvh

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:43

Tak for hjælpenBig Smile

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:18

Det 3 sp.mål om brevpapir kan let klares til en god pris!

Du kontakter bare Raphael Mercier hos http://www.pulpaction.dk/ - han laver alle mine tryksager i små oplag, og de er møgflotte!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)