|
Jeg kunne godt tænke mig noget ærlig sparring på en SaaS/idė, jeg har bygget: mitboligfeed.dk Kort fortalt samler MitBoligFeed boligopslag fra ejendomsmægleres Instagram ét sted, så boligsøgende lettere kan opdage skuffesalg, off-market boliger og nye opslag uden selv at skulle følge en masse profiler manuelt. Jeg har mange års erfaring med udvikling og kan bygge produktet, men jeg mangler sparring på marketing- og startup-delen. Derfor vil jeg rigtig gerne høre, hvad I tænker. Det jeg især gerne vil have input til er: - Er der overhovedet plads til sådan et produkt på det danske boligmarked? - Er landingssiden klar nok i sit budskab? - Forstår man hurtigt, hvad produktet gør, og hvorfor det er værdifuldt? - Sælger siden godt nok, eller mangler der noget? - Hvad tænker I om prismodellen? - Hvordan ville I selv skaffe de første rigtige brugere? Lige nu er SEO lavet og optimeret, Reddit ads er afprøvet, og Meta/Instagram ads kører pt., men jeg er meget åben for andre idéer til trafik og validering. Jeg søger ikke ros, men ærlig feedback. Hvis noget virker uklart, svagt eller som en dårlig idé, vil jeg meget hellere høre det direkte. |
Er der plads til MitBoligFeed på det danske boligmarked? Ærlig feedback søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem