Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Franchise tagere -Hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et koncept hvor jeg vil sælge biludstyr.

Mit mål er at få 7-10 butikker rundt omkring i landet.

Jeg har skrevet det hele, nu er mit problem bare hvordan jeg skal rekutere folk til det.

Jeg har fundet ud af hvad sådan nogle som bilxperten de tager for deres koncept.

Jeg er oppe imod dem de tager:

0,- i opstart

5000,- om mdr.

Jeg kan ikke forstå det ikke koster mere, hvad kan der ligge til grund for det ikke koster mere, jeg har regnet med mit koncept skulle koste mere.

Hvad skal jeg slå på og hvordan for at få folk til at vælge mit koncept frem for BilXperten? 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

5000 om måneden lyder ikke af meget, men det kommer an på hvordan det hele er sat op. Bestiller butikkerne direkte ved leverandøren, og afregner selv, kan du regne med at der tilfalder moderselskabet en form for bonus f.eks 4% af alt hvad butikkerne handler for.

Hvis moderselskabet har lager er det meget sandsynligt at de har en avance mellem dem og butikken og dermed lever af det.

Om opstarten er 0,- og franchisetager selv skal investere i butik og inventar, er vel det samme som og give 250k for en salgsklar butik.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Skrevet kl. 22:23

Jeg tror også de tjener en masse penge på at sælge videre.

Tror det foregår sådan at de gennemfakture alt fra leverandørene.

Hvad er jeres holdning, ville det så ikke være bedere at bare give butikkerne den fulde fortjeneste?

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:59

Jeg skal starte med at sige at jeg ikke kender noget som helst til BilXperten, men jeg oplever ofte franhcisekoncepter eller franchiselignende koncepter som laver deres indkomst fra salg af produkter. Hvis franchisegiver basalt set tjener pengene på at sælge varer, så kan de godt lade mennesker starte forretninger op uden den helt store indtrædelsesafgift og uden en løbende franchiseafgift.

Basalt set er det en dårlig ide at gøre det på den måde, men specielt unge koncepter falder for fristelsen fordi de gerne vil ekspandere hurtigt.

Hvis dit koncept er godt, kan vi hjælpe med at rekrutere franchisetagere.

Mange hilsner

PS4 FranchisePartener

Bo Zoffmann

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Skrevet kl. 15:24

Jeg tror også der er rigtig mange unge der hopper på den idé, men jeg mener ikke selv den er holdbar.

Hvor stor erfaring har i med at rekutere franchisetagere?

Og hvad mener du chancen er for at finde nogle der intresseret i et sådan koncept?

Med Venlig Hilsen

Christian Dahl

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:18

Vi har stor erfaring med at rekrutere franchisetagere, det har vi faktisk gjort i en del år nu. Hvorvidt det er muligt at finde franchisetagere til dit koncept kan jeg ikke svare på unde først at bruge tid på at sætte mig ind i konceptet.

Vi kan tale om det over telefonen, ring til mig på 2015 4559

mange hilsner

PS4 FranchisePartner

Bo Zoffmann

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:19

ja tak send info til mig jeg har butik i vanløse så har du 1 butik nu

send til ts@forum.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)