|
Jeg er på udkig efter metoder og råd til at få mit prissammenligningssite PriceTracker.dk til at ranke højere på google og bing og ikke mindst AI searches - og derved få mere organisk trafik. Jeg har millioner af produkter med forskellige data og tilbud fra forhandlere. Det er disse produktsider som skal ranke på søgetjenesterne, gerne som rich results, så man får billeder og andre ting med i søgeresultaterne. Følgende udfordringer er jeg opmærksom på, men søger råd. Backlinks: Jeg har stort set ingen backlinks. Hvilke steder vil i vurdere er bedst at få nogle backlinks der kan bruges til noget? Indholdet er så bredt, at det vil være svært eller umuligt at få direkte backlinks til produktsiderne. Måske backlinks til bare at skaffe noget autoritet eller tilstedeværelse på domænet? Thin Content: Hvad mere kan jeg gøre for produktsiderne, som ikke er manuelt? Hvilke data kan jeg overveje at samle ind eller generere? Al produktdata er automatisk indsamlet og behandlet dagligt. Andre sider er skrevet med AI værktøjer UX/Design 2025: Jeg har ikke evner til at få ting til at se godt ud. Input til bedre design er kærkomment :) Sitet er håndbygget på React/Next/Shadcn stack Alt feedback og kritik er velkomment, hold jer endelig ikke tilbage - tak :) Mvh PriceTracker.dk |
Tips til SEO for prissammenligningstjeneste? Hvordan ranker jeg højere og får flere rich results?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem