Nu når Post Nord stopper breve og kun koncenterer sig om pakker fra 1. jan. Så gælder det vel også blade og magasiner. Altså fagforeningsblade, foreningsblade, Alt for damerne og alt mulig andet folk aboonerer på, MOTOR fra FDM, osv osv osv. Er det korrekt antaget at der fra 1. januar KUN er DAO som mulig udbringer af disse? Har nogen hørt om nogle konkurrenter? I disse tider hvor alt skal have konkurrence virker det jo lidt spøjst at vi faktisk går den modsatte vej. Selv har jeg lige fået et blad "Jernbanen" der kommer 6-8 gange om året hvor der stod Post Nord på. Og jeg har for år tilbage kørt post for det hedengange Citymail der kørte i 3 år, og der var jo mange forskellige blade og magasiner, som netop var det de satsede på (men i mine øjne også for meget skrald der var bøvlet, adresseret reklamer til mange der ik gad det osv..
Men er jeg galt på den? Eller er DAO eneste mulighed fra 1. januar? For dem der stadig skal modtage Anders And, Bo Bedre, osv osv osv.
Ja har jo nogle ideer til hvordan man kunne optimere udbringningen af den slags, med fokus på kun det og ikke pakker osv. Men har absolut ikke finanserne. Men jeg er alligevel nysgerrig om jeg har misset noget i markedet?