Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app opdatering søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Vi er en lille NGO, der for nogle år siden fik lavet en app ’Verdensmål på Spil’ til vores brætspil.
Alt design ligger – og hele strukturen ligger og som sagt har pladsen i Aap store og Google play Den kører pt. både i App store og Google Play, men skal opdateres, så den kan køre på nyeste telefoner. Endvidere kan man vælge mellem forskellige sprog – og her skal vi have kørt et ekstra sprog ind (georgisk). De, der har lavet den oprindeligt, har ikke længere mulighed for at tage denne opgave – men de vil gerne overdrage softwaren – og give adgang til koder. Det er lavet i et system, der hedder React-native. Om det skal blive i det program eller kopieres over i et andet system, det ved jeg ikke noget om. Hvem kunne have lyst til at tale nærmere om muligheder?

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:06

Hej,

Tjek din privatbesked, jeg kan måske hjælpe dig.

Mvh

Avi

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1512
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:37

Hej, hvis du ikke har fået hjælp endnu, så kontakt mig gerne. Jeg har robust netværk, som hjælper til daglig med disse udfordringer.

VH. Greg, GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)