Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min gamle maskine værd?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jo et faktum fra man kører dankortet gennem slæden til computeren har fået strøm derhjemme er den forældet. Men hjælp mig lige hvad jeg skal sætte min eksisterende elskede til salg for ca. eventuelt kom med et bud hvis det har interesse?

Min lille ven:

CPU:
- Intel Pentium 4  3.00GHz
Mainbord:
- Asrock ConRoeXFire-eSATA2
Video:
- NVIDIA GeForce 7950GT
Ram 2536mb:
- 2x1024 DDR2,
- 1x512 DDR2. Dual Channel.
HDD 520GB:
- Maxtor 6L200M0 7200RM 200GB
- 2xBaracuda ST3160023AS 160 GB
Drev:
Toshiba DVD-R
No name DVD
Kabinet: Aluminium, lækkert design, super kvalitet, skrueløs installation af hardware
Strømforsyning og køler enheder alle lownoise
Styresystem: Windows XP pro. DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Sælger du den privat eller som firma?
Nu er det vel ikke sådan en, hvor du har skåret hul i siden og monteret lysshowet fra et mobildiskotek indvendigt? :D
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 17:15

Hehe nej det jeg sku lidt for gammel til. Det er meget anonymt midi size kabinet (skal nok tage et billede)

Hardwaren er baseret på ydelse og sikker drift og ikke lir og larm. Grunden til jeg sælger er at jeg efterhånden er så meget rundt at jeg skal have fat i en bærbar og bare have min nuværende skærm som ekstern monitor når jeg er på kontoret. 

Sælger i første omgang som privat.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:31

Jens Lund:

Hehe nej det jeg sku lidt for gammel til. Det er meget anonymt midi size kabinet (skal nok tage et billede)

Hardwaren er baseret på ydelse og sikker drift og ikke lir og larm. Grunden til jeg sælger er at jeg efterhånden er så meget rundt at jeg skal have fat i en bærbar og bare have min nuværende skærm som ekstern monitor når jeg er på kontoret. 

Sælger i første omgang som privat.

sælger du den mere end een gang ?? Stick out tongue

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:01

Jeg har hørt Eiffel tårnet blev solgt et par gange, så hvorfor ikke? 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:48

Hvis de 2 baracuda'er sidder i raid så kan den måske trække et par tusinde. Dvs. max 2000 kr.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:09

Tag et kig på dba.dk under PC større end 2500 MHz, (klik her) så burde du hurtigt kunne finde noget at sammenligne med.

Det er dog overraskende hvor mange der prøver at sælge deres pc derinde, så priserne skal nok skrues lidt ned hvis du skal hurtigt af med den.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Jeg venter spændt på et billede :)

Hvis der ikke er noget galt med den, kender jeg nok en køber afhængig af pris. Min tante mangler en pc, der kan kører Vista da det er et krav fra skolen for at kunne logge på deres servere (hun er skolelærer). Der burde din stationær da lige være svaret - så skal jeg bare ud og finde en ny skærm samt mus/tastatur til hende også.

... den skal helst ikke ligne den her - så ender det bare med hun er bange for at nærme sig den ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 13:49

LO. Prøv at tænke sig at have sådan et skrummelstående... Jeg har lige underkastet mig en bakteriestamme som syntes mine lunger var et glimrende opholdssted, men så snart jeg er på kontoret sender jeg lige et billede til dig. Bare rolig. Er meget neutral. Hvis det haster kan du tage forbi mit kontor der er folk dernede hele ugen.

/Jens 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:03

Fandt du ud af hvad den skulle koste? 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)