Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webshops til pilot projekt :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 25
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle webshop entusiaster!

Jeg har en koncept til en platform, der skal hjælpe små- og mellemstore webshopejere med at navigere i deres data. Det kan føles som om, at ens data er spredt overalt - pả Google Analytics, Google Ads, Shopify, Facebook osv. Man har masser af tal, men de fortæller ikke, hvad man skal gøre for at øge salget.

Mit koncept, metly.dk, er en side, der samler og analyserer dine data for dig, og ender ud i konkrete anbefalinger så som:

"Hæv prisen på produkt A med 10 kr. Din data viser, at efterspørgslen forbliver stabil, og din profitmargin øges med 8%"

"Skab en pakkepris med produkt C og D. Historiske data viser, at 7 ud af 10 kunder, der køber det ene, ogsả køber det andet"

Tanken er, at Metly skal integrere med dine platforme, som f. eks.:

Shopify/WooCommerce: for at forstä salg, profit og kundeadfærd.

Google Analytics: for at finde ud af hvor dine besogende kommer fra.

Google & Facebook Ads: for at måle effekten af dine annoncer.

Google Search Console: for at se, hvilke søgeord der bringer trafik til din side.

mm.

Herefter skal Metly levere konkrete anbefalinger, sả du ved, præcis hvad du skal handle pả. Jeg er i den tidlige fase og vil meget gerne høre jeres tanker! Jeg søger feedback fra et par webshop-ejere, der vil dele deres største frustrationer med at bruge data til at vokse.

Hej kvitterer med et kæmpe TAK og gratis adgang til platformen 🙏🙏🙏

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)