Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp har problemer med mit site kan nogle hjælpe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1779
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har linkcentralen.dk en Divi-baseret WordPress-side med et layoutproblem: et hvidt område vises på forsiden over mine kategorier og andre små steder.

Jeg har deaktiveret Imagify, ryddet cache, og gennemgået functions.php og JS-filer. Jeg har brug for hjælp til at identificere og rette fejlen, så layoutet vises korrekt.”

Det et wordpress site køre nyeste php og med divi child.

Fejlen kom pga jeg ville forsøge med nogle css filer fra AI til at få mine 3 bokse på min forside til ikke at blive vist på mobilen når man vender den vandret, men det

skulle jeg aldrig have gjort!

Det stod nemlig meget flot og godt inden :(

Jeg kørte tidligere et plugin "malcare" og det sagde mit site er hacket 1 file! men mit webhotel afviser det og har kørt igennem med Imunify360

Admin delen føles temmelig sløv og reagere langsomt.

En som har lyst til at tage et kig på det, eller har nogle ideer til at løse det. 

Fik faktisk et css der virkede tidligere men det kan jeg så ikek længere huske hvad var. Men det vel ikke normalt.

Synes ikke jeg høre fra min makker fra Fiverr så om han er involveret i noget tør jeg ikke sige eller om han bare har travlt med andre projekter.

Ps. jeg har custom purge url fra cloudfare som jeg benytter. ødelægger purge everything ikke mit nuværende design ? føler det en nødløsning.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1779
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:20

Nå endelig kunne han svare min gode kollega fra Fiver!

han siger det var min code snippet den var gal med.

Skriv hvis I oplever andre fejl

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:11

Jeg er webudvikler og vil gerne tjekke det og rette problemet.

Jeg har lige sendt dig en pb.

Tilmeldt 1. Feb 25
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:55

Hej

Du kan få et link til forsiden på en jeg kender. Det kan du få for 100 kroner. Hvis du vil have et link til hans forside og hans navn, så kan du få det hele i én samlet mail til 200 kroner. Jeg lover at fremhæve linkene så du bedre visuelt kan se dem.

Tilmeldt 1. Feb 25
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:56

PS. Bare skriv til mig hvis du er interesseret. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)