Hej Jeg har linkcentralen.dk en Divi-baseret WordPress-side med et layoutproblem: et hvidt område vises på forsiden over mine kategorier og andre små steder.
Jeg har deaktiveret Imagify, ryddet cache, og gennemgået functions.php og JS-filer. Jeg har brug for hjælp til at identificere og rette fejlen, så layoutet vises korrekt.”
Det et wordpress site køre nyeste php og med divi child.
Fejlen kom pga jeg ville forsøge med nogle css filer fra AI til at få mine 3 bokse på min forside til ikke at blive vist på mobilen når man vender den vandret, men det
skulle jeg aldrig have gjort!
Det stod nemlig meget flot og godt inden :(
Jeg kørte tidligere et plugin "malcare" og det sagde mit site er hacket 1 file! men mit webhotel afviser det og har kørt igennem med Imunify360
Admin delen føles temmelig sløv og reagere langsomt.
En som har lyst til at tage et kig på det, eller har nogle ideer til at løse det.
Fik faktisk et css der virkede tidligere men det kan jeg så ikek længere huske hvad var. Men det vel ikke normalt.
Synes ikke jeg høre fra min makker fra Fiverr så om han er involveret i noget tør jeg ikke sige eller om han bare har travlt med andre projekter.
Ps. jeg har custom purge url fra cloudfare som jeg benytter. ødelægger purge everything ikke mit nuværende design ? føler det en nødløsning.
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Du kan få et link til forsiden på en jeg kender. Det kan du få for 100 kroner. Hvis du vil have et link til hans forside og hans navn, så kan du få det hele i én samlet mail til 200 kroner. Jeg lover at fremhæve linkene så du bedre visuelt kan se dem.