Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at starte datingside op

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg går med en ide om at starte min egen datingside op og forsøger at researche lidt.
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal få det lavet fra bunden eller købe en færdig side
med mulighed for at tilpasse den efter mine ønsker i forhold til funktioner og udsende
er der nogen der måske kan fortælle lidt om fordele og ulemper ved begge ting?

Så er der også lige den lille udfordring at jeg syns jeg er god til at finde
virksomheder/bureauer der vidst ikke er helt finde i kanten hvis man skal tro
trustpilot så tænkte på om der er nogen der kan anbefale nogen?

Håber jeg får noget respons.

Mvh.

Rene
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:28

Hej Rene.

Det lyder som et spændene projekt du vil bevæge dig ud i.

Jeg vil altid anbefale at du får bygget en side helt fra bunden, og det er der faktisk mange gode grunde til.
Ved at få den bygget op helt fra bunden af, er hele hjemmesiden / appen udviklet til netop dit behov, og ingen andens. Det er en stor fordel både på den korte og lange bane. Når vi ser på den korte bane, så kan man faktisk opnå den ønskede side hurtigere end hvis man tager et eksisterende tema og begynde at finde rundt i hvordan man får den ændret. Og når vi ser på den lange bane, så når ens side er bygget op, så er den fuldt ud hastighedsoptimeret sammenlignet med et valgt tema, da et tema som sagt er bygget til mange typer sider på én gang.

Når vi så ser i den anden retning med at vælge at bygge op fra et tema, så er det en billigere opstart, men hvis man ikke har et stort kendskab til både design, udvikling og SEO, så er det ikke en fornuftig vej at vælge at tage, da der ligger mange timers arbejde i netop dette.

Det er selvfølgelig en stor beslutning om man gå den ene eller den anden vej, så det er godt at du er på jagt efter det rette bureau til at hjælpe dig med opgaven.

Jeg arbejder selv hos Nisted Bruun Reklamebureau hvor vi tilbyder udvikling af hjemmesider i alle prisklasser, afhængig af opgaven. Vi er et mindre bureau på blot 6 personer beliggende i Sorø, hvor vi udover hjemmesideudvikling også er behjælpelige med SoMe, SEA og SEO.
Send mig endelig en besked hvis du er interesseret i en uforpligtende snak om dit projekt. I mellemtiden kan du læse mere om os på nisted-bruun.dk. 

Jeg kan også anbefale dig at kigge på en alternativ løsning som du finder på nyhjemmeside.nu. Der kan du smugkigge på allerede udviklede hjemmesider som kan tilrettes efter dit ønske.

Håber at du er kommet tættere på hvilken retning du vil gå.
Rigtig god aften.

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:47

Hej Rene,

Jeg har lige sendt dig en pb.

Jeg vil meget gerne høre dine tanker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)