Først og fremmest... hvor er det bare fedt Amino stadig eksisterer - det er godt nok lang tid siden jeg har været herinde, og var faktisk i tvivl om det overhovedet eksisterede mere. Det er godt nok minder fra dengang man var en ung håbefuld driftig mand i Gymnasiet! :-D Nå, lad mig komme til sagen... Jeg har udviklet mit eget Superliga-spil! Det har været en regulær DRENGEDRØM at få tiden, solen, månen og stjernerne til at stå korrekt, så jeg kunne få et projekt som dette ud af fingrene og ned på tastaturet. Egentlig var jeg slet ikke sikker på det skulle være et Superliga-spil, men jeg har altid haft lyst til at udvikle noget som folk BRUGTE, og gerne noget underholdning. Og af mange forskellige tilfældige grunde, så blev det dette projekt jeg kastede mig over her i sommeren, og frem kom: HeadToHead.dk Tænk Fantasy/Manager-spil, kombineret med Tips en 13'er og Odds. Kort fortalt er det til dem der gerne vil have mere spænding i det med at følge med i live-sport, men ikke gider at bruge tid på at sætte hold, udskiftninger, skader, budgettet og alt det langhåret ved et manager-spil, og som samtidig hellere vil vinde over vennerne end bookmakeren. Hvorfor skriver jeg så herinde? Det gør jeg fordi jeg søger: 1) Feedback på mit spil 2) Idéer! Idéer til at få spillet ud! Hvad gør jer herfra? Jeg har naturligvist mine egne tanker omkring hvordan jeg skal markedsføre det. Men måske der er en der sidder derude med en god idé, en der kender ham eller hende - eller hvad ved jeg. Jeg er med på at du skal være ret vild med fodbold for at se værdien i et spil som det her... men jeg håber at dem der gør, synes bare LIDT om det... det har VIRKELIG kostet mange timer og nætter - som jeg kunne have brugt med min bedre halvdel på stranden hertil sommer. Når det så er sagt - så har jeg allerede fået OVERRASKENDE mange spillere. Og det gør mig simpelthen LYKKELIG at nogle gider at spille med, og som, forhåbenligt, også kan se idéen med spillet og at det manglede! Anyways - jeg glæder mig til at høre om nogle har nogle idéer! ...og hvis du læste så langt her. Tak! Godt gået! :-D Og når ja... spillet kan findes her: HeadToHead.dk |
Jeg har udviklet mit eget Superliga-spil!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)