Jeg overvejer at starte en outsourcing virksomhed, hvor jeg tilbyder IT-support (service desk L1/L2) til danske virksomheder via et stærkt team af IT-specialister i Balkan. Jeg har næsten 20 års erfaring på området og har arbejdet med store globale virksomheder indenfor b.la service delivery og drift af service desks. Nu vil jeg tage skridtet videre og se om jeg kan bygge noget selv. Mit mål er at levere kvalitetssupport til danske virksomheder der ønsker alternativer til de typiske outsourcing destinationer som Indien, Filippinerne osv. Jeg har selv rødder derfra og et solidt netværk i landet– hvilket giver mig en unik position til at sikre både kulturforståelse, kvalitet og tæt samarbejde. Kort om konceptet: - Fjernsupport til danske virksomheder (Service Desk – L1 og L2) - Primært målrettet små og mellemstore virksomheder - Fokus på brugeroplevelsen, stabilitet og tryg kommunikation - Dansk virksomhed med et team tæt på DK i kultur og tid - Mig selv som det aktive bindeled og bro mellem Danmark og Balkan Det jeg gerne vil have input til: Prismodel – Hvad tror I fungerer bedst? Brugerbaseret (pris pr. bruger) Faste pakker (fx op til X brugere) Abonnement + brugerpris Andet? Har nogen her erfaringer med: Outsourcing (IT eller andet)? At starte en serviceforretning? Eller har du selv brugt ekstern IT-support og ved hvad der fungerede eller drev dig/jer væk? Alle input – store som små – er meget velkomne 🙏 |
IT support & outsourcing
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)