Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, hvilken udbydder?

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDK kommer dagligt med pakker til os, Freja bor nærmest herude, pt holder der en dansk fragtmand lastbil ude i gået og  UPS kommer også jævligt, udover det er der masser af mindre kurrer og bud firmaer der jævnligt kører herude.

Det er Skive største kontor/virksomhedskompleks, men GLS kan ikke finde herud ... de forsøger ikke engang. Hold jer fra de fjolser. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:47

Erik:

>>hej ville lige nævne at scannet faktisk er igang med lave en helt ny webshop, som jeg ser meget frem til,<< Citat slut ( Hvordan laver I andre citater i rammer ? )

Nå men ovennævnte kender Scannet desværre ikke selv noget til, så hvor har du det fra ?

Wilted Flower

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Køge
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:04

Hej froebutikken.

Vedr. dit venlige svar på mit indlæg, jeg er selv kunde hos scannet, og må sige jeg er super glad for det. jeg har 2 webshops hos dem pt. og den sælger jeg taler med har fortalt om den nye shop som de er igang med at udvikle, den skulle som jeg har fået det fortalt være klar til efteråret.

Jeg ser nu også frem til at der kommer en vers. 2,0 :-) der er en del som jeg savner i den nuværende udgave.

Hilsen

Erik

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:37

Det lyder da spændende. Folkene hos Scannet er så bare ikke alle lige godt informerede.

Wilted Flower

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 09:07

Hej Ole - www.deside.dk

Du nævnte Shopify, og jeg har selv været inde at kigge på shopify, og synes, de er lidt mere tidsvarende i deres design, osv. end andre standardløsninger.

Jeg er, også ved at starte en mindre webshop, men har kun ganske få teksniske evner. Så, hvordan fungerer det i SHopify. ... altså fungerer Shopify ligesom de fx danDomain, og Scannet, som så vidt jeg kan forstå fungerer rigtig godt i forhold til kundeservice og support. Og hvad med hosting i Shopify?

Og er der ellers noget du kan fortælle...

Tak for det

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:18

Peder TakeTwo.dk:
Må man spørge hvor meget i tager for en overførsel?

Vi tager bare timerne for det, medmindre der skal laves en fastsynkronisering, så betales en modulpis for Datatasks (Kan ikke helt huske beløbet).
Men datatasks virker ikke bare for Scannet løsninger, men også for DanDomain, Summa, Economic, C5 etc. Det er et komplet datasynkroniseringsframework.

Peder TakeTwo.dk:
Men hvis vi på et eller andet tidspunkt skulle få en rolig stund så er jeg da sikker på at det er det der skal arbejdes på.

Da du skrev dette kom jeg til at tænke på hvilken investering, af dem vi lavet igennem tiderne, der gav bedst benefit. Jeg ved ikke om I kører Continuous Integration, men ellers kan jeg helt klart anbefale at i kigger på det, det tager lidt tid men er alle pengene værd. Vores eget setup kører sådan at der ved check-in i versionsstyrringssystemet, bliver hele EasyFlow systemet kompileret, unittests afvikles, der udrulles til vores udviklingsserver og automatiserde funktionstest afvikles.

Det gode er at hvis noget går galt, f.eks. en unittest fejler, så lyder "brøleren" (Kendt fra tv) og man bliver tvunget til at bringe sin kode på ret kurs. Det er simplethen så dejligt altid, at vide ens system er stabilt, man kommer til både at sove og arbejde bedre.

Side 7 ud af 7 (66 indlæg)