Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Why e-commerce needs Network Marketing

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Her følger en interessant betragtning omkring e-handel og Network Marketing.

Why e-Commerce Needs Network Marketing -- Now

By Burke Hedges

FEATURE
Burke Hedges
It is not enough to wire the world if you short-circuit the soul. Technology without heart is not enough.
-- Tom Brokaw, NBC News Anchor

     Let's listen in on an historical conversation between Network Marketing and the Internet -- a conversation that is destined to revolutionize the economy in the new millennium.

Network Marketing decided it was time to sit down with the young, ambitious Internet for a little heart-to-heart talk. Network Marketing liked this Kid called the Internet. The Kid kind of reminded Networking of himself when he was younger. Brash. Bold. Daring. Refusing to play by the rules -- in fact, making up the rules as he went along.

Læs resten her:

 
MVH Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hedges er ikke så tosset endda....
 
:::::Network Marketing is the high touch counterbalance that e-commerce needs to offset its high tech edge. You see, successful Networkers understand that they''re in the people business -- first, last, and foremost. Products don''t order products -- people order products!::::
 
 
Agnes!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse
 
Du har selvfølgelig fået tilladelse fra Internextstep eller Burke Hedges om at kopiere og offentliggøre hele deres artikel? Ellers er det synd for viceværten, så har han jo ophavsretligt beskyttet materiale liggende på Amino
 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/16/2006 9:13:19 PM Forfatter: Thor Larholm
Hej Lasse
Du har selvfølgelig fået tilladelse fra Internextstep eller Burke Hedges om at kopiere og offentliggøre hele deres artikel? Ellers er det synd for viceværten, så har han jo ophavsretligt beskyttet materiale liggende på Amino

Nu er det jo sådan at såvel Internextstep og Burke Hedges er i Network Marketing branchen; her er vi heldigvis interesseret i mest mulig eksponering - og glade for den! - og nu er det jo samtidig sådan, at skulle Burke være ked af at han eksponeres i Danmark gennem hans udmærket og relevante artikel (som iøvrigt er linket direkte fra Amino til Internextstep), så er jeg sikker på han lige tager fat i kraven af mig - og siger "Næh, hov, Lasse! Den må du lige få fjernet!" .... og nu er det jo sådan at jeg - i modsætning til mange debatører på Amino - klart viser hvem jeg er, både med billede og kontaktoplysninger, så han vil være i stand til at nå mig ganske hurtigt ;-)
 
Igen må jeg sande, at det er ganske morsomt så travlt man har med at lege polizei - fremfor at glæde sig over at Network Marketing delen ikke i samme grad som tidligere er præget af fuldstændig ligegyldig, usaglig ping-pong frem og tilbage i tråd efter tråd. Jo mere saglig og interessant en dialog vi fører på Amino, jo mere interessant er iværksætterdebatten for et større publikum.
 
Dermed fremmer vi alle interesser - og i det lange løb - uden tvivl også PolyPaths motiver for at debattere på Amino.
 
Men, når det så er sagt, så vil jeg selvfølgelig takke for at du lige gør mig opmærksom på ophavsretten - som iøvrigt ikke er nævnt på den side, hvor Burke har sin artikel liggende. Derimod har Internextstep gengivet den med tilladelse fra Upline Magazine.
 
Upline er et magasin for Networkere - jo flere læsere de har, jo bedre: Og lur mig om ikke de synes det ganske ok, når netværkere worldwide eksponere deres navn ;-) --- I know I would ;-)
 
 
Lasse
 
 
 
 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det du laver kan give mig problemer. Men hvis du nøjes med at kopiere 4-5 linjer og smider linket under, så tør jeg godt stå på mål for det.
Jeg ændrer lige dit indlæg så du kan hvad jeg mener.

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 10:07:47 AM Forfatter: Martin Thorborg

Hej Lasse

Det du laver kan give mig problemer. Men hvis du nøjes med at kopiere 4-5 linjer og smider linket under, så tør jeg godt stå på mål for det. Jeg ændrer lige dit indlæg så du kan hvad jeg mener. Dbh Martin

Ahhhh ok, det er bare iorden, Martin - den tager jeg til efterretning! - det samme princip bruger jeg jo som regel også i min blog, havde ikke lige tænkt på at gøre det samme her! - Men det hænger nok sammen med det polizei-korps som husere på Amino: Hvis man udelukkende linker til eks. Network Marketing artikler, får man også ballade ;-) Ikke nemt at stille alle de ikke-MLM folk tilfredse i MLM delen på Amino ;-)   *LOL*
 
Er naturligvis ikke interesseret i at skabe problemer for dig ;-)
 
Fremover benytter jeg den fremgangsmåde; måden du har rettet mit indlæg til ;-)
 
 
Lasse B

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Nice Artikkel Lasse...

Man skulle næsten tro at han reklamerede for DubLi eller DubLi-Networks... hehehe... den her vil jeg absolut fremover bruge som en del af mit præsentations materiale... hehehe...
 
Vedrørende om det er ok at poste den... tjae så kom der jo svar på det ved at lave det som link... og det er jeg RET sikker på er Helt ok med Hedges, eftersom det kan skabe mer salg af hans bog...*g*
 
Ser frem til et spændende møde i morgen... skal til Kolding og høre hvad fremtiden er for DubLi
 
Endnu engang: Tak for at du postede artiklen!... er det forresten gratis at abbonere på upline?
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det var spændende at om "e-Networking" - kombinationen af e-handel og Network Marketing! 

 

Personligt kan jeg henvise til et konkret eksempel, idet der netop er åbnet en ny handelsportal http://my.dubli.com/871 kombineret med MLM, se www.dublinetwork.com/3015

 

vh

Walther Richter


40164115

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Allesammen...

Så er der få timer til at jeg sidder til møde i Greve og får en gennemgang af det der eftersigende, skulle blive det bedste shopsystem online... Nu må vi se om det lever op til dets rygte... Under alle omstændigheder, så er prisen på € 49,-/mdr. et beløb der er overskueligt for alle jeg har talt med til dato...

For tiden er jeg igang med at udvikle et koncept, der går ind og tager artiklens indhold til et endnu højere niveau... og der samtidig kommer til at give den almindelige borger, en blid indgang til Networkmarketings fantastiske muligheder...

Det nye shopsystem på DubLi skulle blive launchet den 28 Februar, men lad os se om programmørene kan overholde den deadline... hvis de kan, så vare det heller ikke længe, før kundebelønningsprogrammet via www.tlcdanmark.dk kommer.


Hvis du har nogen spørgsmål vedrørende mulighederne med E-commerce og NWM, så smid en kommentar her, gå ind og kig på www.dublinetwork.com/1243  eller kontakt mig eller Walther.



 

@ Martin:

Jeg så lige, at du i dit indlæg anbefaler din bog E-pusher, den vil jeg da lige kigge nærmere på... er der forresten mulighed for at lave et samarbejde med dig omkring salget af den? (hvis den altså er god nok, vil den passe rigtig godt ind i det koncept jeg er ved at udvikle)...



 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-03-2006 23:07:32 Forfatter: Sassi Jacob O. Schou

Super Nice Artikkel Lasse...



 

Takker ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)