Søger hjælp fra en erhvervsret advokat eller virksomhedsejer der har stået i lignende situation
Tilmeldt 6. Jun 25
anonymmedejer
Skrevet
06-06-2025 kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej, Jeg står i den situation at jeg har brug for noget rådgivning i forbindelse med opdeling af virksomhed eller udtrædelse af en part i et I/S selskab . Helst gerne i en privat tråd. Der er en del følelsesmæssigt indblandet, derfor skal det gerne være privat. Mvh, anonymmedejer
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
06-06-2025 kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg vil klar anbefale at du kontakter en erhvervs advokat , Så du sikre dig korrekt rådgivning, måske du også skal spørge hos en Godkendt Revisor mht. skat ... osv.
Prøv evt. at spørge Jakob Tøjner fra dit selskab, hvad en sådan gang juridisk rådgivning vil koste dig.
https://www.ditselskab.dk/om-advokat-jacob-tojner i
Held og lykke
Ravn
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Hej,
Jeg står i den situation at jeg har brug for noget rådgivning i forbindelse med opdeling af virksomhed eller udtrædelse af en part i et I/S selskab.
Helst gerne i en privat
tråd . Der er en del følelsesmæssigt indblandet, derfor skal det gerne være privat.
Mvh,
anonymmedejer
I/S kan ikke som sådan opdeles - men du kan udtræde og er I kun to svarer det til opløsning og den der forsætter skal blive EMV God ide med en jurist her for at komme ud over det følelsesmæssige - start der . Denne kan sige om revisor er nødvendig også vh John Hannover
Svar