Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp fra en erhvervsret advokat eller virksomhedsejer der har stået i lignende situation

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg står i den situation at jeg har brug for noget rådgivning i forbindelse med opdeling af virksomhed eller udtrædelse af en part i et I/S selskab.

Helst gerne i en privat tråd. Der er en del følelsesmæssigt indblandet, derfor skal det gerne være privat.

Mvh,
anonymmedejer
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 12:57

Jeg vil klar anbefale at du kontakter en erhvervs advokat, Så du sikre dig korrekt rådgivning, måske du også skal spørge hos en Godkendt Revisor mht. skat ... osv. 

Prøv evt. at spørge Jakob Tøjner fra dit selskab, hvad en sådan gang juridisk rådgivning vil koste dig. 

https://www.ditselskab.dk/om-advokat-jacob-tojner i

Held og lykke

Ravn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47186
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:02

anonymmedejer:
Hej,

Jeg står i den situation at jeg har brug for noget rådgivning i forbindelse med opdeling af virksomhed eller udtrædelse af en part i et I/S selskab.

Helst gerne i en privat tråd. Der er en del følelsesmæssigt indblandet, derfor skal det gerne være privat.

Mvh,
anonymmedejer

I/S kan ikke som sådan opdeles - men du kan udtræde og er I kun to svarer det til opløsning og den der forsætter skal blive EMV

God ide med en jurist her for at komme ud over det følelsesmæssige - start der . Denne kan sige om revisor er nødvendig også

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)